zondag 1 december 2019

Nog minder dan 10 weken!

Mijn laatste blogpost dateert alweer van eind juli, dus tijd voor een update!

Had toen alleen nog het ticket geboekt. En een Airbnb in Orlando, en hotel in Sarasota. Daarin is niets gewijzigd.
Heb daarna nog geprobeerd mijn ticket te wijzigen, 2 dagen later terug, omdat ik het toch wel erg kort vind achteraf... Maar tevergeefs. Ticket valt onder laag tarief, dus niet wijzigbaar.

Wel al 8 wijzigingen ofzo gehad, 5-10 minuten verschil in vertrektijd van de vlucht van Newark naar Orlando, en in die van Fort Myers naar Washington op de terugweg.

Auto is inmiddels geboekt. Zag ergens in augustus goede deal bij Autoeurope, via Alamo (heeft mijn voorkeur)
Las later op Alles Amerika forum over Happytours, dus daar eens gekeken. Zag geen lager tarief, maar voor hetzelfde bedrag een midsize SUV. Laat ik eens gek doen en deze boeken.
Heb niks met auto's, als ie me maar van A naar B rijdt, dus Economy is altijd voldoende.
Maar lijkt me wel leuk om een keer in zo'n bak rond te rijden.
Autoeurope dus geannuleerd, kosteloos, en deze geboekt, gaat ook weer via Alamo.
Nog even Skip the Counter regelen binnenkort en klaar.

Afbeeldingsresultaat voor alamo midsize suv

Mijn planning moet ik nog maken, maar begint al vorm te krijgen. Wat tips gevraagd paar dagen geleden op FB, en heb weer een dagje rond zo. Vrees dat ik weer veels te veel wil zien, en zo weinig tijd...

Wat wel duidelijk was vanaf het boeken is dat ik 4 dagen in Orlando zit. 4 februari kom ik aan, 's avonds, en 8 februari vertrek ik in de ochtend naar Sarasota.

Moest alleen nog even met mijn rebookingscode Discovery Cove rebooken.
Zag van de week een leuke Black Friday aanbieding, niet nodig dus, maar toch even kijken.
Oog viel op de kalender, en verrek joh, ze zijn gesloten op 4+5+6 februari!
Het plan was om 6 of 7 te gaan. Wilde dan 6 boeken, mocht het weer slecht weer zijn zou ik uit kunnen wijken naar 7 februari.

Afbeeldingsresultaat voor discovery cove

Dus een mail gestuurd op Black Friday, verwachtte wel een paar dagen te moeten wachten met alle gekte rondom die dag. Maar nee, kreeg dezelfde dag al een reactie.
Ze hebben me gerebookt voor 7 februari. Met instructies voor als ik voor die dag naar de zusterparken wil, dit ticket gebruiken die ik in de mail kreeg, of even langs DC voor een "officieel" toegangsbewijs.

Dat verbaasde me dus enorm. Ben in mei op 2 dagen naar Seaworld geweest. Dus had niet verwacht dat dit er nu weer bij zou zitten. Wat een geweldige service toch van Discovery Cove.
Dus dat plannen we dan ook maar weer in he? Top!

Nu maar hopen dat het op 7 februari dus zonnig weer is 🌞
In geval van nood zou ik nog uit kunnen wijken naar 8 februari maar liever niet. Want dan moet ik 's avonds in het donker de (lange) rit naar Sarasota maken. Maar hou dat wel even in mijn achterhoofd.

En in het allerergste geval (hoop van niet haha) schuif ik het door naar 2021. Mag het rebooken tot 2 jaar na 14/5/2019
Wel fijn dat dat kan!


Ergens in januari zal ik mijn definitieve planning nog even posten.

Met nog bijna 9 weken te gaan voor vertrek (wat gaat het toch hard ineens!) wil ik iedereen alvast fijne feestdagen toewensen en alvast een reislustig, maar vooral gezond, 2020! 





7 opmerkingen:

  1. Jammer dat je je ticket niet meer kunt wijzigen, maar dat is natuurlijk vaak zo. Wat raar dat DC dicht is, dat verwacht je niet. Gelukkig wel weer een alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede service van DC. Wel jammer dat je de planning iets moet aanpassen. Persoonlijk vind ik de midsize suv wel erg prettig omdat je wat hoger zit.
    Ik kijk weer uit naar je verslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het zo geregeld kon worden! Nu duimen voor mooi weer��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cindy
    Je hebt het weer goed geregeld hoor
    We gaan voor je duimen dat het goed weer is op de 7 februari
    En ja hoor ik zie je al gaan hoor in die grote SUV

    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je ticket niet meer gewijzigd kan worden, maar evengoed ga je lekker genieten in The Sunshine State en dan ook nog 'cruisen' met een SUV, daar krijg je zeker geen spijt van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het schiet nu inderdaad op voor je, heerlijk!
    Ben benieuwd naar je schema straks; ik hou het in de gaten.
    Jij ook alvast hele fijne Feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plannen weer Cindy, dat wordt weer een heerlijke vakantie met van alles wat!

    BeantwoordenVerwijderen