zaterdag 20 juli 2019

Florida 2020

Ik was nog geen 2 weken terug van mijn vakantie in Florida toen ik goede ticketprijzen zag bij United.

Zal ik??? Ja, doe eens gek. Orlando? Of toch weer richting Ft Myers?
Had eigenlijk nog geen idee maar heb een ticket geboekt waarbij ik op 4 februari naar Orlando vlieg, via Newark, en op 14 februari terug vlieg vanaf Ft Myers, met een overstap in Washington.

Die kan maar vast geboekt zijn, toch?

En ja, wat zal ik dan eens gaan doen. Ik ga natuurlijk naar Discovery Cove, in de herkansing, nadat deze dag op mijn verjaardag afgelopen mei niet doorging vanwege het slechte weer.

Maar hoe lang blijf ik dan in Orlando? Nou, zo'n dag of 3 a 4 vermaak ik me daar wel. Langer ook wel hoor, maar de westkust trekt weer haha. Eenmaal geweest, verkocht...

Ik heb, voor de verandering, een Airbnb geboekt in Clermont (klik linkje)
Goede reviews, leuk verblijf.





Ik verblijf hier 4 nachten, om vervolgens 8 februari naar Sarasota te rijden. Vond het vrij lastig om daar een verblijf te vinden. Hoogseizoen natuurlijk, en het hotel in Ft Myers, Best Western Waterfront hotel, waar ik zo'n fijn verblijf had in mei, kost 2.5 keer zoveel in februari.

Gekeken naar Airbnb's, maar kon niet kiezen. Zag uiteindelijk een hotel in Sarasota, hotel/motel, heel simpel, maar wel met heel goede reviews. Mijn gevoel was goed (en ik luister de laatste tijd heel goed naar mijn gevoel) dus deze geboekt.
Van 8 t/m 14 februari verblijf ik in dit hotel (klik linkje)

Iets anders dus dan Ft Myers, maar heb nog zoveel in omgeving Sarasota te ontdekken. Verliefd geworden op Siesta Key dus graag nog een keer! En het ligt zo'n 1.5 uur rijden van Ft Myers Airport, dus gelukkig was het geen slecht idee om vanaf daar terug te vliegen.







Met nog 199 dagen op de teller rest me alleen nog een auto te boeken. ESTA is nog geldig.
En plannen te maken, wat ga ik allemaal doen in deze 9 volle dagen? Dat zal nog een puzzel worden, keuzes, keuzes...

Verder net genoten van een weekje vrij, wat dingen in huis gedaan, veel gewandeld. Ben ook blij dat ik deze week vrij was i.p.v. volgende week. Met 30 graden lig je alleen op het strand en doe je verder niet veel.

Over 5 weken heb ik 3 weken vakantie. Zou niet weg gaan maar heb een paar dagen Londen geboekt.
Ben in 2009 + 2010 ook in Londen geweest, met de trein, en dat beviel toen erg goed. Naar vliegtickets gekeken, maar de combi die ik wilde vond ik niet. Tenminste, niet voor de prijs die ik in gedachten had.
En met de trein stap ik hier in Heiloo op, en hartje Londen stap ik weer uit, Kings Cross/St.Pancras.
(met wat overstaps, 4 geloof ik haha, terug rechtstreeks van Londen naar Amsterdam, en dan door naar Heiloo)

Hotel geboekt in Hammersmith, goede ligging ook qua metro. (klik linkje)
En iets meer kamer dan de standaard 6 a 8 m2 die je in veel hotels in Londen hebt.








In Florida ga ik weer bloggen, in Londen echter niet. Denk dat het bij wat fotootjes op FB blijft.

Fijne plannen en lekker weer wat af te tellen!

18 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht weer, doe je goed! En leuk, Londen! Ik heb over zes weken vrij, ik ga dan een paar dagen naar Kopenhagen, kijk er ook erg naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh Kopenhagen lijkt me ook zo leuk! Kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt.

      Verwijderen
  2. Een paar dagen Londen is ook erg leuk. Daar kijken wij ook al een tijdje naar. Volgend jaar Florida is helemaal leuk natuurlijk. Goede vooruitzichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor Cindy, Er valt nog genoeg te ontdekken aan de Westkust.
    Veel plezier alvast gewenst in Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk vooruitzicht Cindy !!! Aftellen maar weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi vooruitzicht cindy.
    En hoop dat je nu beter weer hebt bij discovery cove.
    En nog even lekker naar londen groot gelijk lekker genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke plannen allemaal weer Cindy en naar Londen en naar Florida. Dat blijft toch altijd zo heerlijk! Geniet van je voorbereidingen!👍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne vooruitzichten allemaal, geniet van de voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig, lekker doen al die uitstapjes. Aftellen is begonnen.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WoW mooie plannen, en alweer lekker aftellen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijn vooruitzicht! Alle verblijven zien er goed uit, zowel Londen als Florida!

    Londen blijft geweldig, kan er zelf ook geen genoeg van krijgen.

    Ik mag over 2,5 week wel naar Engeland, even mijn familie opzoeken, heb ze wel gezien de laatste 3 jaar maar ben door mijn werk niet die kant op geweest, terwijl ik er normaal elk jaar wel minstens 2 keer heen ga. Nu eindelijk weer die kant op,er de auto, en m'n net 6 jarige nichtje gaat nu eindelijk zien waar haar familie woont.

    En aftellen naar Florida! Geweldig weer! Ga je weer heerlijk volgen.

    Heb zelf paar weken geleden besloten mijn zus, zwager en nichtje in April te gaan bezoeken als zij 4 weken naar Orlando gaan, ga ze even 2 weekjes, als het goed is, even opzoeken. Ben er alweer te lang niet geweest hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn ook fijne plannen zeg, veel plezier met alle voorpret.

      Verwijderen
  11. Ach 199 dagen zijn zo voorbij...….fijn dat je het weer geregeld hebt. Ik zie alweer uit naar al jou blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk Cindy, niets beter dan je weer verheugen op de volgende Florida-reis. Wij moeten nog tot december wachten maar tussendoor nog lang weekendje Wenen om het reizen niet helemaal af te leren :)
    Heel veel plezier in London (zo'n leuke stad!).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen