zaterdag 2 maart 2019

Nog 10 weken!







Met nog tien weekjes op de teller weer even een update.

Het hotel voor de eerste 5 dagen in Orlando heb ik gecancelled. Zag een andere, net om de hoek zeg maar, die me net iets aantrekkelijker leek in deze prijsklasse, en hier zit ontbijt bij, wel zo handig als je veel dingen in een paar dagen wil proppen.

Nu ga ik de eerste dag lekker naar Ihop, en op mijn verjaardag uiteraard ontbijten in Discovery Cove. Maar toch! De andere dagen lekker aanschuiven en niet eerst op zoek moeten naar een ontbijtgelegenheid.

Eerste hotel zou deze zijn: hotel 1

Het hotel wat ik nu geboekt heb is deze: hotel 2



Het hotel in Ft Myers is nog steeds dezelfde, deze is ook inclusief ontbijt, bij een IHOP die inpandig is of ernaast zit, dat weet ik zo even niet meer.

Dat is dit hotel: hotel 3

Afbeelding uit fotogalerij van de accommodatie

De enalaatste dag (moet er nog even niet aan denken...) rij ik van Ft Myers naar Orlando, en overnacht daar dan. Wel zo handig om alvast bij de airport in de buurt te zijn. Het ligt eraan hoe laat ik arriveer, maar wellicht nog even een natuurpark in de buurt, en sowieso eind van de middag en avond naar de Florida Mall.
Heb nog gekeken naar het hotel wat in die mall zit, maar dat is me net even te prijzig... Vind dat zo zonde van mijn geld, veel geld voor alleen maar een overnachting. Een bed is een bed, die moet wel schoon zijn, en lekker liggen, maar luxe hoeft van mij niet. Geef dat liever ergens anders aan uit.

Wilde wel graag in de buurt van de mall of van MCO, maar kon niet echt beslissen.

Heb nu maar een hotel met een leuk prijsje wederom in Kissimmee geboekt, ook deze zit op de 192, net als hotel 1 en 2. Op zich natuurlijk goed aan te rijden, vanaf daar naar de Florida Mall en de volgende dag naar MCO.

Ook annuleerbaar, dus wellicht vind ik tegen die tijd nog wel iets anders tegen een leuke last minute prijs ofzo. En anders is dit ook goed. Dat is hotel 4 


Afbeelding uit fotogalerij van de accommodatie


Vorige week alvast de ESTA aangevraagd, kan alvast maar geregeld zijn. En yes, mag de US weer in!

Wat nog rest is een Arieli simkaartje bestellen, doe ik ergens de komende weken. En een parkeerplek reserveren op Schiphol. Denk dat dat deze gaat worden: parkeerplek

Taxi is absurd gestegen in prijs, dus valt af. Trein valt ook af, omdat ik al om 6.15 uur op Schiphol moet zijn om in te checken. Nog gekeken naar Sleep/Park/Fly arrangementen maar ik vind het allemaal gewoon te prijzig. Nogmaals, je slaapt er alleen maar, en geef het liever uit aan leukere dingen. (nu is slapen ook wel leuk, maar je snapt me wel denk ik haha)



De planning is ook gemaakt, vrij grove planning, met veel ruimte voor onverwachte uitstapjes, en geheel flexibel omdat ik niks heb geboekt verder aan uitstapjes. Dat zie ik daar wel.

De planning zal ik over een paar weekjes nog wel even delen.

10 weekjes, yes! Kijk er zo ontzettend naar uit! Elke keer als ik naar Florida ga, maar dit jaar nรณg meer! Kan gewoon wel janken van blijdschap als ik eraan denk dat ik over 10 weken gewoon 2 weken lang naar Florida mag, yay!


Afbeeldingsresultaat voor yay i'm so excited




20 opmerkingen:

  1. Dat schiet al lekker op....heerlijk vooruitzicht ๐ŸŒด๐Ÿ‹☀️๐Ÿ”๐Ÿฉ๐ŸŸ๐ŸŒญ๐Ÿฅ™

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ou en de weken vliegen voorbij dus voor je het weet zit jij in het vliegtuig naar Florida.
    En wat ontzettend gaaf om je verjaardag in Discovery cove te mogen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog maar tien weken. Dat is echt zo voorbij. Wat is nou een week? Als het daar maar niet zo snel gaat. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijf het stoer vinden dat je daar in je uppie rond rijdt en 10 weken zijn zo voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lekker vooruitzicht. Voor je het weet zijn die 10 weken voorbij en dan heerlijk 2 weken genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij een hele leuke trip, lekker Orlando en het strand, heerlijk nou 10 weken zijn voorbij voor ne het weet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk weer allemaal Cindy, goed geregeld! En ik vind het stoer van je om alleen te gaan, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke hotels geboekt en inderdaad handig met ontbijt. Die 10 weekjes zijn zo voorbij hoor. Ben best wel jaloers op zo’n vooruitzicht ๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In Ft. Myers zit de IHOP naast het hotel ( Best Western F.M Waterfront ). Je krijgt een voucher die je daar in kunt leveren, geeft een beperkte keuze. Maar je kunt ook wat anders nemen en dan verrekenen ze een en ander.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ok, thanx! Over die voucher met beperkte keuze had ik al gelezen. Maar neem dan gewoon wat ik graag wil met evt.bijbetaling, geen probleem. En een andere dag neem je dan wel weer wat simpels.

      Verwijderen
  10. Joh 10 weken die zijn zo voorbij en dan lekker gaan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk Cindy , gaat opschieten. De overnachtingen bij Airports zijn idd altijd zo duur. Je hebt een leuke verjaardagsweek op de planning!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O heerlijk ,dat schiet op. We gaan weer gezellig mee lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er allemaal goed uit en het aftellen kan beginnen, lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me je opwinding goed voorstellen. Een super tussendoortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vol met spelfouten ;-) ! Heerlijk dat het zo gaat opschieten! Veel erger is het dat onze vakantie er alweer opzit als jij vertrekt!

      Verwijderen
    2. Ja voor jullie niet leuk! Maar voor mij extra voorpret met jullie blog zo vlak voor mijn vakantie :-) En voor jullie ook snel nu, heerlijk!

      Verwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen