woensdag 1 februari 2023

31 januari Laatste volle dag...

En toen brak de laatste volle dag aan... jee wat gaat de tijd toch extra snel op vakantie. Vandaag dus nog maar even goed van genieten. Vanmorgen weer lekker rustig aan gedaan. Wilde nog uit ontbijten, maar had nog yoghurtjes en aardbeien, en nog precies 1 portie granola, dus dat lekker gegeten. Zonde om het weg te gooien, hou niet van eten weggooien.

Rond 10 uur was ik in Celebration, een leuk stadje dat ooit is opgericht door Walt Disney, een soort "ideale leefgemeenschap" Er staan prachtige huizen, er is een mooi meer, en iedereen is superaardig. Je zou er bijna de kriebels van krijgen maar dat krijg je dus niet, ik niet tenminste. Het is er zo heerlijk chill. Heb een rondje om het meer gelopen en ben lekker in het zonnetje gaan zitten lezen, na een lekkere aardbeien frapuccino gehaald te hebben bij Starbucks.

Hotel Celebration

Wandelroute



Zie je de gator?









Nog even wat winkeltjes gekeken en rond de middag vond ik het wel mooi geweest. Nog even bij de Publix geweest bij Celebration, maar wist niet zo goed waar ik zin in had, begon trek te krijgen. Wilde graag vanavond bij Shake Shack mijn vakantie afsluiten, het filiaal in de Florida Mall, maar ja, tegen die tijd natuurlijk weer gekkenhuis op de weg. Dus waarom niet lunchen daar? Dus op naar de Florida Mall, uiteraard evengoed weer file. Rond half 2 was er ik, lekker gegeten bij Shake Shack, ben zo dol op de cheese fries, maar ook de burgers zijn zo lekker.










Daarna nog even een kort rondje door de Florida Mall, en nog even wat uitgebreider bij Macy's gekeken. Zag nog een mooie fles White Diamonds, ik zal wat van die flessen meegenomen hebben voor mijn moeder, haar favoriete geur. Sweet memories ๐Ÿ’– 




Eind van de middag nog even langs Walmart, Dollar Tree, en nog even langs Krispy Kreme want hey, deze mag je toch niet overslaan als je in Florida bent? Hier mijn "avondeten" gekocht, 2 donuts. Gaat lekker zo vandaag met het eten ๐Ÿ˜…

En toen was ik wel klaar met de winkels eigenlijk. Op naar hotel, alvast wat opgeruimd. Zo de auto nog even uitruimen. Koffer al grotendeels gepakt. Toilettas moet er nog in, en nog wat kleine dingetjes, maar zat nu op 18.5 kg dus ga dat makkelijk redden! *schouderklopje voor mezelf, hoe nu eens geen koffer bij te boeken*

Ik heb morgen een vrij vroege vlucht, de UA1768 van 11.47 naar Newark. Wil rond 9 uur de auto ingeleverd hebben en bij de incheckbalie staan. Hoef alleen mijn koffer af te geven, want heb vanmorgen (in Celebration, mooie plek ervoor) al online ingecheckt. Heb mezelf overigens op deze vlucht Economy Plus cadeau gedaan (en op het lange stuk naar Amsterdam heb ik natuurlijk, heel fijn, de gratis upgrade gekregen, en er is voor zover ik het nu kan zien heeeeeel veel ruimte om me heen)

Op de luchthaven van Newark heb ik een overstap van 3.26 uur, heerlijk relaxt, geen gehaast (tenminste, als het goed is niet) en om 17.55 uur vertrek ik dan met de UA70 naar Amsterdam, het waait denk ik nog donderdagmorgen dus hopelijk rond 7 uur al op Schiphol, NL tijd. Even ontbijtje doen denk ik, en dan door naar het pension, katjes halen, kan vanaf 10 uur. Maar kan ook zijn dat ik lekker naar huis rij, en van daaruit naar pension ga. Net waar ik zin in heb donderdagmorgen.

Afijn, zo de auto nog even doen, morgenochtend bijtijds uit bed voor de laatste dingetjes, en dan weer naar huis, boehoe.... maar oh wat wat het weer fijn om in Florida te zijn, heb ervan genoten!

Zal thuis nog laatste blogpost over de terugreis doen, en een nabeschouwing. Tot zover in ieder geval bedankt voor het lezen en het reageren!

8 opmerkingen:

  1. Je hebt er een mooie laatste dag van gemaakt. Fijne reis morgen! Gr, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omgevlogen, maar wat kun je hier weer heerlijk op teren voor een tijdje๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je vakantie snel gegaan. Je hebt leuke dingen gedaan waar je op terug kan kijken. Prettige terug reis.

    Groetjes Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De laatste dag alweer, de tijd gaat snel. Je hebt gelukkig nog een paar dingen kunnen doen die je graag wilde en nu gaat de reis naar huis beginnen. Goede reis gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was weer een heerlijke Florida vakantie. Ik heb met je meegenoten. Goede reis naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke dag zo, Cindy! Geniet nog even en alvast een goede vlucht terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Angmars
    Hier ook een grote Amerika-fan en m.n van Florida. Wat leuk om je reisverhaal te lezen en wat gaat het toch snel weer voorbij. Goede terugreis en veel plezier met de voorbereiding voor een nieuwe reis๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb weer genoten van je verhalen en foto's!

    BeantwoordenVerwijderen