dinsdag 11 februari 2020

10 februari 2020 Anna Maria Island met iets aangepast schema

Nou, dat was een onrustige nacht, pfff.... ben zรณ ziek geweest! Zal jullie de details besparen maar er zat niks meer in mijn lijf. En er is vandaag ook bijna niks ingekomen.
Geen idee wat dit nu is, iets verkeerds gegeten, buikgriep? Maar ik baal er wel van! Want ik voel me nog steeds ruk...
Waarom nu net als ik hier ben???

Kon wel een potje janken. Niet gedaan, maar nagedacht over hoe ik dit vandaag kon gaan doen. In hotel blijven was geen optie.
Je kunt je beter belabberd voelen op het strand, dan in je hotelkamer.

Eerst maar eens gedoucht. Even wakker worden.Bij ontbijt een koppie thee gehaald en wat yoghurtjes voor als ik later op de dag trek zou krijgen.
Appeltje mee,die ging in de tas.

Op de gok, hopend dat ik geen kramp aanval zou krijgen, naar Anna Maria Island gereden. Ik kreeg van Marja (volgens mij de grootste AMI fan van Nederland) nog wat tips, dus ik heb na Google Maps geraadpleegd te hebben Bay Front Park ingevoerd.
En dan zou ik wel zien waar ik terecht zou komen.
Stil plekje, veel parkeerplaatsen, public restroom (heel belangrijk...) en het strand op. Klein stukje gelopen, vertrouwde mijn darmen echt niet. Jammer, want had hier graag een lange strandwandeling gemaakt.

Als je goed kijkt zie je hier dus de brug inde verte, die ik eigenlijk vandaag over had willen steken



Wil hier wel wonen hoor!



Even wat gezeten,rond gekeken. Toen Bean Point in de navigatie gezet. Ook dat gevonden, daar ook het strand even opgelopen. Heel mooi!






Daarna leek het me een goed idee om naar Holmes beach te rijden, groot, er zullen daar vast veel toiletten zijn. Inderdaad, maar het was zo druk dat ergeen parkeerplaats te vinden was. Helaas pindakaas...
Dus ik ben doorgereden. Zou dan naar Coquina Beach rijden.
Maar kwam halverwege allerlei opgangen tegen, met veel parkeerruimte. Helaas geen toiletten daar.
Maar ging goed met mijn buik, dus gokte het wel. Heb plekje gevonden vlakbij het water, aan de zijkant van een soort betonnen pier. Dus als nood aan de man was kon ik zo het water in bedacht ik me maar.
En daar heb ik heerlijk een paar uurtjes liggen lezen, wat liggen dutten (zo moe van vannacht).
Om 12 uur geluncht, mijn appel opgegeten. Dat ging goed. En smaakte ook wel.
Verder ook wel geprobeerd genoeg water te drinken.


















Rond 15 uur begon mijn buik toch weer te rommelen en aangezien ik mijn ogen amper nog kon open houden ben ik maar richting hotel gereden. Helaas dus geen stops meer.... en het was dus een ingekort bezoekje. Maar liever zo dan helemaal niet natuurlijk.
Heb er toch wel van genoten.

Via Long Boat Key teruggereden, prachtige rit. Moooooooie huizen! Pffff...

Eenmaal bij hotel weer last van mijn buik, dus ik was blij dat ik terug was. Even geprobeerd te slapen, lukte niet. Uiteindelijk heb ik maar een imodium ingenomen. Weet dat het niet goed is als je iets verkeerds heb gegeten, maar weet niet wat het is, dus gok het maar. Vooralsnog werkt ie niet echt....

Rond etenstijd maar even naar Walmart en Publix gereden, yoghurt parfait gehaald, kan ik morgen meenemen voor lunch, hopelijk dan weer trek. Wat appels. En crackertjes, van die creamcrackertjes, met een pot Nutella. Maar ik heb er net 3 op en daar blijft het bij,  ini mini crackertjes...

Hopelijk houden mijn ingewanden zich vannacht rustig, en kan ik eens een goede nacht maken. En is het morgen een stuk beter.

Morgen staat Siesta Key en Turtle Beach op het programma, en rond 15 uur wil dan gaan shoppen bij de UTC mall. Zou daar ook gaan eten, maar of dat hem gaat worden? We zullen zien!


Dacht een kort verhaaltje te hebben vandaag, mislukt :-)
Hopelijk zijn jullie blij met de zonnige foto's, en kan ik een sprankje zon en warmte doorstralen!


23 opmerkingen:

  1. Ah wat balen voor je, hoop dat je morgen opgeknapt bent. Ik heb de foto helemaal uitvergroot en zag het ultieme Florida gevoel, the sunshine skyway bridge������

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt vreselijk jammer maar ik ben toch zo blij dat je het toch hebt aangedurfd ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
    Heel veel beterschap en hopelijk voel je je vandaag weer jezelf๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat balen. Hoop dat deze nacht beter is zodat je morgen weer echt kunt genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat je nu hier last van hebt. Hopelijk is het vannacht beter gegaan. Als tip kan ik je geven warm water met gember en honing voor je maag en darmen en bouillon voor je zouten zodat je niet uitdroogt OF de cola en chips variant maar die is iets minder gezond. Beide helpen goed om je maag/darmen weer rustiger te krijgen. Sterkte ermee en hopelijk weer veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, heb gisteren ook cola gedronken, hielp ook wel. Chips kon ik nog niet aan ;-)
      Gelukkig heb ik vannacht bijna aan 1 stuk door geslapen, van 21 tot 6.30 uur!

      Verwijderen
  5. Wat akelig voor je, Cindy. Ik duim dat het vandaag weer een stuk beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is balen Cindy. En dan tocht nog zo’n uitgebreid blog schrijven terwijl je niet lekker bent.
    Hopelijk gaat het vandaag alweer een stukje beter.
    Beterschap!๐Ÿ€

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo cindy wat vervelend dat je niet-kerkelijk bent.
    En dan ook net nu op je vakantie waar je al zo lang naar uitgekeken hebt.
    Maar toch knap dat je vandaag even weg bent geweest.
    En hoop dat je een goed nacht hebt gehad en er morgen weer volop van kan genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh balen zeg! Ziek zijn is niet leuk en al helemaal niet als je op vakantie bent.
    Toch knap dat je er nog op uit bent gegaan vandaag. Wat is het daar mooi!
    Hopelijk heb je een goede nachtrust en bent je weer wat opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker niet leuk, als je je rot voelt op vakantie, maar je hebt gelukkig toch nog wel kunnen genieten van de mooie stranden.
    Hopelijk voel je je vandaag weer beter Cindy! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, balen zeg. Hoop dat het snel verbeterd want hier heb je niets aan. Je heb wel weer een hoop gezien. Geniet er nog maar van en neem je rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap. je eet veel yoghurt kun je dat wel verdragen ? Ik heb daar altijd problemen mee. Toch fijn dat je ondanks de beperking nog hebt iets kunnen ondernemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik eet al een paar jaar joghurt of kwark als ontbijt. Dat zou het probleem niet moeten zijn.

      Verwijderen
  12. oooh dat is balen zeg. Je blijft er positief onder. Knap hoor. Hoop dat het beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd vervelend als je je tijdens de vakantie ziek voelt, maar je hebt er toch een fijne dag van gemaakt hopelijk voel je je morgen beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Balen hoor den niet lekker bent, wel stoer dat je er toch op uit gegaan bent. Hoop dat het snel beter gaat en je een goede nacht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hรจ balen zeg, is niet leuk. Toch nog wat van de dag gemaakt. Misschien een rustdag ๐Ÿ˜‰ inbouwen en lekker met een boek een dagje niets doen.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend balen!! Hopelijk heb je een goede nachtrust gehad en kun je vandaag weer je plan volgen!! Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat enorm balen zeg, hopelijk gaat het vandaag beter! Beterschap en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beterschap, Cindy, echt niet leuk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo irritant om ziek te zijn op vakanyie! Ik ben er ook altijd erg goed in.... :-(
    Hopelijk knap je weer snel op en kun je genieten van alle lekkere dingen daar. Ik vind het wel dapper dat je gewoon op pad bent gegaan en fijn dat het goed ging en je nog zoveel moois hebt gezien! Beter schap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo balen dat je je zo beroerd voelde. Hopelijk knap je snel weer op Cindy.
    Je hebt gelukkig toch nog wat moois gezien, knap dat je het aandurfde hoor met je rommelende darmen! Anna Maria Island staat ook op ons programma dit jaar met Bean Point, je foto's zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alleen al van die foto's word ik heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen