woensdag 12 februari 2020

11 februari 2020 Siesta Key

Bedankt voor alle beterschapswensen!

Gisteravond was ik zo moe, had al paar korte nachten, en nog zo'n beroerde nacht er achteraan, dat ik als een blok in slaap ben gevallen om 21 uur. Zag vanmorgen dat ik niet eens een wekker had gezet, meestal zet ik die voor de zekerheid (uitslapen doe ik sowieso nooit aan, thuis niet vanwege kat met diabetes en in Florida niet omdat het gewoon zonde van de tijd is, tenminste, vind ik dan)

1 keer wakker geweest, maar verder goed doorgeslapen, en... niet ziek geweest!

Werd om 6.30 uur wakker dus goede nacht gemaakt. Honger had ik nog steeds niet, dus heb alleen een bakkie thee genomen, en een geroosterd broodje met wat jam.
Buik was nog erg gevoelig.

Rustig aan gedaan.En rond 8.30 uur richting Siesta Key gereden. Mijn spulletjes op het strand neergezet, en een wandeling gaan maken (waardevolle spullen in rugzak bij me)
Uurtje gewandeld, en toen een paar uurtjes op het strand gelegen. Lekker liggen lezen, en weer het water in geweest, dat overigens een stuk koeler was dan in mei. Niet zo gek natuurlijk.
En wat is het toch een vreemde gewaarwording dat dat witte zand zo koel blijft. Het was rond de 28 graden, en het zand is gewoon lekker koel.






Geen zin in lunch, geen eetlust, dus dan maar niet. Had wel genoeg drinken mee. Begin van de middag ben ik naar Turtle Beach gereden. Maar ik vond dat totaal niet bijzonder eigenlijk. Jammer, maar ook dat kan gebeuren.

Turtle beach


Omdat ik erg last van mijn buik had besloten om naar UTC mall te rijden. Kreeg dusdanig last van mijn buik dat ik een stop moest maken bij Publix. Lang leve de vele toiletten hier.
Mijn darmen maken geluiden, nog steeds, alsof er een oorlog gevoerd wordt.

Dus toch maar weer Imodium genomen. En later nog 1. En een paracetamol tegen de buikpijn.
Zal wel moeten, kan toch moeilijk de hele dag op de hotelkamer blijven, niet?

Gelukkig voelde ik me goed genoeg om toch te gaan shoppen. UTC mall in geweest,en wat grote winkels in hetzelfde winkelgebied, zoals Target en Ulta.








Wilde nog een favoriet item halen bij Victoria's Secret, helaas, was er niet in mijn maat... Hopelijk kom ik van de week nog bij een ander filiaal. En anders pech.

Vele lekkere zaakjes gezien waar ik nu helaas geen gebruik van kan maken. Cheesecake Factory (hier uiteraard wel een cheesecake gekocht voor in de koelkast), Pei Wei zit hier. Zag ook dat Shake Shack hier zit, dat wist ik niet.

Tegen etenstijd was ik wel klaar. Maar ja, wat te eten? Echt nergens trek in. Panera Bread? Soepje met brood? Nee, ook teveel.

Ineens bedacht ik me dat ik een pakje oude kaas in de koelkast heb liggen, meegenomen van thuis.
Daar heb ik trek in! Dus op zoek naar lekker vers brood. Vlakbij zit een Whole Foods, dus daar even rond gekeken. En een lekker brood gekocht, kon gelukkig ook een halfje kopen.
Lekker vers, en knapperig.
Daar 2 broodjes van genomen. Smaakte erg goed. En vooruit, laat ik ook een klein stukje cheesecake nemen. 3 hapjes van genomen, en smaakte ook goed.
Kijk, eetlust begint weer iets te komen. Nu die darmen nog rustig worden...








Morgen was het oorspronkelijke plan wat strandjes te bezoeken. Uitgesmeerd over de hele dag. Dat ga ik inkorten tot een ochtend. Ga o.a.naar Nokomis Beach. Wat ik dan in de middag ga doen is afhankelijk van hoe ik me voel.



Terwijl ik mijn blog zit te typen valt de wifi elke keer weg, hopelijk lukt het om te posten.
Ligt aan mijn laptop, want wifi op telefoon werkt prima. Heb een oud bakbeest en denk dat het bijna klaar is met hem (heel wat keren mee geweest naar Florida, heb nog tussendoor een chromebook gehad, maar beviel niet,en weer verkocht)
Hopelijk blijft ie het deze dagen nog even doen!

Jullie lezen morgen wel wat het allemaal weer is geworden.

Tot morgen!




16 opmerkingen:

  1. Gelukkig voel je je weer wat beter, het is toch maar niets als je je zo beroerd voelt he? Je geniet met volle teugen, dat is wel duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te lezen dat t weer wat beter gaat!! Gelukkig blijf je genieten daar. Fijne dag weer vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Dat je gewoon leuke dingen blijft doen, super! Lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig gaat het weer iets beter, fijn dat de eetlust alweer een beetje terugkomt, dat is een goed teken.
    Lekker hoor, 28 graden!! Je hebt er weer een mooie dag van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh prettig om te lezen dat het iets beter gaat. Balen dat het zo loopt. Maar je blijft ondernemend. Knap hoor. Veel plezier de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt toch weer een fijne dag gehad ondanks je buikklachten. Bijzonder he dat zand op Siësta key. Zo heerlijk aan het strand.
    Fijne dag weer morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat de eetlust in ieder geval weer terug komt. Die darmen komen daarna wel tot rust.
    Lijkt toch een virusje anders zou je er eerder vanaf zijn lijkt mij. Mooi dat witte strand. Veel plezier vandaag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het weer iets beter gaat.
    En ja probeer maar eens van de cheesecake af te blijven ,dat lukt echt niet.
    Maar fijn dat het je alweer smaakt.
    Weer een leuke dag gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat je goed hebt geslapen dat scheelt een hoop. Nu nog de darmen op orde brengen en dan weer gaan met die banaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig al iets beter maar nog niet top en toch weer van alles gedaan, petje af.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt, maar gelukkig wel een mooie dag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gele vla is goed tegen onrustige maag en darmen. Niet de optimel varianten maar gewone vla. Maar je slaat je er goed door heen. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. veel sterkte met de gevoelige ingewanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik liep weer een dagje achter en lees net pas dat je ziek was, wat balen zeg. Ziek zijn is nooit leuk maar op vakantie helemaal niet. Je hebt er toch leuke dagen van gemaakt met mooie foto's. Gelukkig vandaag wel weer trek in Cheesecake. Veel beterschap nog en ik duim dat het heel snel beter gaat! Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je je weer iets beter voelt. Hoop dat de eetlust ook snel weer terug komt en weer lekker kan genieten van al het lekkers daar! Je hebt toch een leuk daagje achter de rug. Wederom een mooi strand, toevallig gister iemand im de taxi die er was geweest. Ook maar op het lijstje zetten. En een mall is altijd leuk om heen te gaan, hoop dat je bij een andere Victoria's Secret nog kan slagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een vd mooiste stranden Siesta Key, zand zo zacht als bakmeel zeiden mijn kids toen. Fijn dat je je deze dag al beter voelde.

    BeantwoordenVerwijderen