zondag 2 februari 2020

Bijna klaar voor vertrek!



En dan is het ineens bijna zover!

Er was niet veel meer te regelen. Planning was al rond. Kwam er alleen later achter dat ik Seaworld helemaal niet heb ingepland...
Ik ga natuurlijk mijn dagje Discovery Cove inhalen, en daar zit ook weer Seaworld bij.
Dus die moet ik ergens in proppen, in mijn paar daagjes Orlando. Even kijken hoe ik dat doe. Op dag 3 ga ik wat Stateparken bezoeken. Denk dat ik er 1 uitkies voor de ochtend, en dan in de middag Seaworld bezoek. Half dagje is voldoende voor nu denk ik.









De weersvooruitzichten waren niet heel positief, maar met 20 graden en een zonnetje ben ik tevreden. Maar nu zag ik dat ineens een stuk warmer wordt, hoe vervelend haha!
Alleen... 7 februari ga ik naar Disovery Cove, en alle weerapps die ik heb geven allemaal regen aan op die dag. Wellicht is het maar een buitje, maar toch.
Dat zou erg jammer zijn. Dus heb besloten dat als het echt veel regen gaat worden (er kan natuurlijk nog veel veranderen) ik switch naar de zaterdag.
Die dag vertrek ik naar Sarasota, maar dat moet dan maar 's avonds. Het is dan niet anders. Rij liever daar naar toe als het licht is maar nood breekt wet.
Moet dan ook Honeymoon Island skippen, maar daar ben ik al eens geweest, en komt een volgende keer dan wel weer.





Weersvooruitzicht voor Sarasato, ben daar van 8 t/m 14 februari. Niet verkeerd dacht ik zo 


Verder heb ik nog wel mijn huurauto geannuleerd bij Happy Tours USA. Goede prijs, daar niet van, maar zag via Auto Europe dat je nu ook Alamo Max hebt.
En daarbij krijg je een gratis upgrade.

Voor dezelfde prijs kon ik nu daar ook een SUV boeken bij Alamo, alleen dus met die gratis upgrade.
In plaats van een Toyota RAV4, of iets in die klasse, heb ik nu de klasse waarin een Ford Edge zit.
Geen idee verder, maar deze is een slag groter denk ik.

Auto kiezen zal ook nog wel leuk worden, geen idee wat er verder in Standard SUV klasse zit qua auto's,  maar dankzij Florida Forum wat wijzer geworden haha. Zou zonde zijn als ik dan per ongeluk een auto uit de lagere klasse kies.






Ik vlieg a.s. dinsdag 4 februari eerst naar Newark, met de UA71 om 9.15 uur.
Deze keer heb ik een parkeerplek gereserveerd op P3 op Schiphol.

Als alles volgens planning loopt heb ik ongeveer 2,5 uur om over stappen. Dat is hard nodig op Newark bleek vorige keer.
Rond 17 uur land ik dan in Orlando, als alles mee zit.
Koffer halen, auto halen, ergens hapje eten en op naar de Airbnb in Clermont.

En dan.... genieten! Mijn eerstvolgende blogpost komt vanuit Orlando. Tot dan!








24 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk al die keuzes die je te maken hebt. je wil gewoon het maximale uit je tijd halen!
    Ik zou gewoon de auto kiezen die je het leukst vind, of die nou een categorie lager uit valt of niet !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeetje wat is die tijd gevlogen. Alvast n goede reis en we lezen lekker mee hier. Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Lekker genieten! En een grotere auto is altijd fijn��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker, je gaat al bijna 😀
    En je hebt een mooie planning, dat wordt genieten! Nu maar hopen dat het droog blijft 7 febr.
    Het weer hier zul je in ieder geval niet gaan missen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo je kan je koffers vast gaan pakken.
    Mooi vooruitzicht en heerlijk even naar de zon en mooie planning heb je.
    Geniet er lekker van en kijk alweer iets naar je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga er lekker van genieten en veel plezier in DC🐬

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aftelluhh!! Heerlijk, geniet ervan Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vooruitzicht. Geniet van alle dagen. Zo te lezen heb je een lekker volle planning.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog maar 2 nachtjes slapen. Wat een heerlijk vooruitzicht.
    We gaan ook even kijken voor Alamo Max. Wie weet is het ook gunstig voor ons. Bedankt voor de tip.
    Alvast een hele goede reis. We gaan lekker meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede reis en veel plezier. Het weer was heel matig maar dat komt nu verandering in!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker dat je al bijna die kant op gaat, ben je al begonnen met koffer pakken ? De auto upgraden is altijd leuk , benieuwd waarmee jij binnenkort gaat cruisen. Bedankt voor de tip van Alamo , moet nog een auto regelen voor een oud mannetje dus wie weet is dat ook iets voor hem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker Cindy, het is bijna zover goede reis en ik lees graag mee.Dat wordt weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik lees weer gezellig mee hoor. Leuk dat het alweer zover is.
    Goede reis en veel plezier.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk Cindy! Je gaat weer lekker genieten en ik ga lekker "mee"
    Hele goede reis morgen......het is altijd zo een fantastisch moment als je de eerste keer buiten komt na je lange reis, en je de vertrouwde Florida geur ruikt :)

    Ik ga duimen voor mooi weer op je discovery cover dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel plezier, Cindy. Ik ga lekker meelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede Reis Cindy! Kijk uit naar je blogjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen