maandag 28 januari 2019

28 januari ZON!

Dit wordt een korte blogpost, want er was ZON!

Dus daar heb ik volop van genoten.
Bij het opstaan was het nog donker, maar zag een heldere sterrenhemel, en langzaam kwam later de zon op.
Wat een zaligheid!





Na het ontbijt lekker aan de wandel gegaan, korte broek, vestje en sjaal, want het was nog maar 8 graden.
Maar in de zon voelt het al snel veel warmer, dus eerst sjaal af, en later vestje uit.

Stukje van ongeveer 6 km gelopen. Langs de "boulevard" hier richting de andere luxe hotels, langs al die opdringere verkopers weer haha. Niks voor mij hoor. Heb ze vanmorgen gewoon straal genegeerd, blik op 0 en voorbij lopen.


















Was rond 11 uur weer bij het hotel. Daar lekker in een hoekje van het terras zitten lezen.
Na de lunch verplaatst naar het strand. Was 15 graden, bijna windstil, en dan voelt het al snel als 20 graden. Zalig!

En zeg nou zelf, onderstaande foto's zijn toch veel gezelliger dan die foto's met grauwe, grijze, luchten? Die we in NL al genoeg hebben?





Zie de besneeuwde bergtoppen!










Paar uurtjes liggen lezen, later nog op terras bij hotel onder het genot van een drankje verder zitten
lezen. Dus ik heb plan A gevolgd, was echt genieten.

Net na het eten alvast de koffer ingepakt, morgenochtend laatste dingetjes.
Ik word om 11.10 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan, een ritje van 20 minuten.

Geeft me mooi de tijd om morgenochtend na het ontbijt nog even aan de wandel te gaan. Want de rest van de dag is het vooral wachten natuurlijk, en zitten.

Als het goed is (dat weet je dus niet met Corendon haha) ga ik om 13.30 uur de lucht in richting Amsterdam, waar ik ongeveer om 16 uur/16.30 uur hoop te landen (2 uur terug in de tijd)

Geen zin in files op de A9, dus even kijken hoe het verkeer is. Maar ga sowieso hapje eten op Schiphol, want heb niks in huis, ook geen zin om nog boodschappen te moeten doen.
Of de vlucht moet heel erg meezitten dat ik eerder land op Schiphol, ik zie wel.

Wil ook wel heel graag snel naar huis, want zoals gewoonlijk mis ik altijd mijn katten heel erg.
Mijn buuf heeft sinds kort whatsapp, dus heel fijn dat ik daar af en toe berichtjes van krijg dat het goed gaat met ze. Misty is van de zomer heel erg ziek geweest toen ik ook op vakantie was.
Een alvleesklierontsteking, en dat kan bij katten met diabetes zo weer terugkomen.
Maar het is gelukkig goed gegaan!

Bedankt voor het lezen en de reacties, altijd leuk!
Vind het wel heel grappig om te zien hoe de statistieken achterblijven bij mijn blogjes over Florida, die zijn denk ik voor veel volgers interessanter.

Voor wat betreft Florida: daar kijk ik natuurlijk al heel lang naar uit, begon met aftellen over de 500 dagen, inmiddels heb ik bijna de 100 dagen grens bereikt.
En dit tripje was een mooie break in de winter, als voorafje zeg maar op dé trip voor mij, 50 jaar mogen worden in Florida.
Can't wait!




20 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk de ZON!!! Fijn om zo je laatste volle dag door te brengen. Naar je Florida Blog kijk ik weer enorm uit maar dat zul je niet vreemd vinden. Alvast n goede terugreis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk voor je! Dat was een fijne dag om je tussendoortripje mee af te sluiten. Goede reis naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was een gezellig blog, heb het met veel plezier gelezen. Fijn dat je nog even de zon kon meepakken. Goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker dat het zonnetje nog even langs komt, heerlijk hoor!
    Morgen al weer naar huis , wat gaat het snel zeg dat weekje. Goede reis morgen en lekker aftellen voor Florida!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou eindelijk de zon.
    Zo fijn om plan A te kunnen doen.
    Dan zien de foto’s er ineens ook heel anders uit met zon mooie blauwe lucht.
    Morgen weer lekker naar je poesjes en dan weer mooi vooruit kijken naar de volgende trip Florida..
    Goed reis terug alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk dagje jammer dat je de zon weer moet achter laten......kan je hem niet in je koffer stoppen kunnen hier ook wel wat zon gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig is de zon weer terug, beter dan al die regen. Goede reis terug naar huis.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijn dat je toch nog echt een zonnig dagje hebt gehad, hele goede terugreis en kijk nu al uit naar je blog van Florida!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er zeker beter en gezelliger uit. Gelukkig dat je deze dag nog lekker hebt kunnen meepikken. Goede reis morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk...daar doe je het voor, dat ziet er een stuk beter uit.
    Volgens mij heb je het ondanks de regen
    Wel heerlijk gehad en nu dus aftellen naar de volgende vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie plaatjes zo met die blauwe lucht. Jammer dat de zon zich pas op de laatste dag liet zien. Maar volgens mij heb je toch wel genoten ondanks de regen. Lekker even een break.
    Bedankt voor het meelezen en kan niet wachten tot je Florida-blogs 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker...nog even de zon meegepikt. Goede reis terug !..Nu aftellen naar de volgende trip...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De foto's met zon zien er in ieder geval een stuk gezelliger uit. Fijn dat je toch nog een dag van de zon hebt kunnen genieten. Goede reis naar huis en bedankt voor het bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb weer met veel plezier gelezen. Deze zijn niet minder leuk dan de Florida blogjes :-)
    Jammer van het weer maar zoals je hebt gedaan lekker het beste er van maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cindy
    We hebben genoten van je verhalen
    We kijken uit naarje avonturen in Florida
    We hopen dat je echt geniet van je Dolfijn Zwem
    Goed reis naar huis en we kijken uit naar het resume

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk nog een dagje zon. Ondanks het weer heb je je volgens mij uitstekend vermaakt. Jij hebt al 100 dagen op de teller tot Florida. Wij moeten nog iets langer wachten. maar dan kunnen wel als voorpret weer genieten van je blog in Florida. Tot dan. Goede reis naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dan zie ik je bruine benen in de zon terwijl ik net binnen ben en direct moet opwarmen�� Geniet morgen van je laatste uurtjes en ik hoop dat je veilig thuis komt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En zo werdt het toch nog Plan A en kon je toch nog even lekker genieten van de zon. Wij moeten nog wat langer aftellen tot Florida maar gaan over 79 dagen eerst nog even een weekje naar Washington DC :-) De statistieken bekijken van je blog is altijd leuk om te zien en vooral wie en waar je blog bekeken wordt.

    Bedankt voor je leuke blog !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het was weer gezellig met je mee te reizen. Heerlijk zo’n weekje weg en gelukkig ook nog zon. Met zon en blauwe lucht ziet de wereld er inderdaad altijd veel mooier uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen