zaterdag 19 januari 2019

Weekje luxe!

Het is bijna zover, dinsdagmorgen om 7.00 uur ga ik de lucht in, richting Antalya. Een vlucht van ongeveer 3.5 uur. Voor het eerst met Corendon.

Afbeeldingsresultaat voor corendon vliegtuig

Ben ook super benieuwd of dat het vliegtuig in deze periode ook vol zit. Heb nog geen stoel gereserveerd.
Je kan 48 uur van te voren inchecken, dus morgen even kijken, morgenmiddag wel zicht op hoeveelheid bezette stoelen denk ik.
Eens kijken of ik een plekje kan bemachtigen met hopelijk een lege stoel naast me.

Dinsdag wordt er in NL sneeuw verwacht, ik haat sneeuw, dus net op tijd weg. De voorspellingen zijn eind van de nacht in het westen, hopelijk ben ik het dan net voor, want ik heb een parkeerplaats gereserveerd op het Corendon parkeerterrein in Aalsmeer, dus zelf rijden.
Ga na geparkeerd te hebben met de shuttlebus naar Schiphol.
Wil er rond 04.00 uur zijn, dus wekker vroeg, ga ca 03.00 uur rijden.

Gisteren bij het starten van de auto ging dat niet helemaal van harte, tenminste, ik dacht dat te horen.
Mijn gevoel zei dat ik beter even naar de garage kon gaan om een accu check te laten doen.
Accu was niet goed meer, advies: vervangen. Dat maar laten doen. Stilstaan op een parkeerterrein, 8 dagen lang, in de kou... Nee, ik had volgens de garagemeneer daar niet meer weg kunnen rijden.
Fijn dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd. Je moet er toch niet aan denken dat die accu het op de heenweg begeeft, en je je vliegtuig mist...

Maandag mijn koffer pakken, wat zonnebrand betreft ben ik snel klaar haha! 1 tube voor mijn gezicht, en 1 klein flesje voor eventueel... nou, denk niet dat het nodig is.

De weersvooruitzichten zijn slecht. Er wordt de hele week regen voorspeld, en niet zo'n klein beetje ook. 20 tot 30 mm per dag soms. Maar wellicht valt het toch mee als ik daar ben.
Wist dit van te voren, dat ik slecht weer kon hebben.
Zou fijn zijn als ik me even kon opwarmen aan het zonnetje, wie weet. En anders pech. Je verandert er toch niks aan dus beter het beste ervan maken.














De temperaturen zijn wel fijn! Helemaal vergeleken met Nederland haha.

Ik ga naar een super de luxe hotel, ga me de hele week wentelen in alle luxe daar, heerlijk genieten van het lekker eten, de luxe hotelkamer, de mooie faciliteiten zoals Turkse sauna, spa. Verwarmd zwembad, lekker ontspannen in de sportschool. Ga diverse behandelingen boeken, zoals massages, gezichtsbehandelingen.

Afbeeldingsresultaat voor corendon hotel lara spa


Mag mezelf gelukkig prijzen dat ik dit kan doen. Hoor de laatste tijd weer te vaak verhalen van mensen die ernstig ziek zijn.


Afijn, uiteraard ga ik daar lekker aan de wandel. Mijn levensmotto is tegenwoordig: een dag niet gewandeld is een dag niet geleefd, dus vooral wil ik lekker aan de wandel liever gezegd.
Ik heb geen hekel aan regen, dat scheelt. Maar heb dus wel mijn regenjas en paraplu alvast klaargelegd, ook die gaan mee.

Afbeeldingsresultaat voor rainy weather quotes

Antalya wil ik graag bezoeken, en er is genoeg te shoppen, ook daar hou ik van maar dat is geen verrassing denk ik.

Of ik elke dag ga bloggen? Ik denk het niet, of ik moet genoeg meemaken daar per dag. Maar denk dat ik om de dag ga bloggen, en dan verslag doe van 2 dagen.

Tot over een paar dagen vanuit Turkije!



16 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, een echte verwenreis.
    Dat was een goed plan om je accu te vervangen. Je zou idd maar je vliegtuig daardoor missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vooruitzicht! Jammer van de regen, maar zo te lezen ga je je sowieso wel vermaken :-) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ga er heerlijk van genieten! Lekker jezelf weer opladen. Veel plezier en ik ga het natuurlijk volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker, Cindy, een weekje weg naar een warmer land, hopelijk precies de enige week dat het in Nederland echt koud is. Wel jammer dat er zo veel regen wordt voorspelt.
    Gelukkig dat je zelf weer op de goede weg bent.
    Alvast goede reis en heel veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Cindy, dat heb je goed geregeld! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk even de kou ontvluchten, doe je goed👍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker even weg hier, doe je goed! Goede reis en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oo heerlijk je vertrekt op tijd voor de sneeuw hier komt.
    Nou ik zie ook liever de zon dan de sneeuw.
    Maar ga daar maar eens lekker genieten van alle luxe.
    En kom maar op met veel foto’s voor ons want demi gaat naar hetzelfde hotel in mei..
    En van ons mag je best elke dag bloggen hoor😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor de sneeuw uit een weekje weg, heerlijk toch, even aan jezelf denken. Heel veel plezier.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn, zo'n superdeluxe hotel! Rain or shine...Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier in de hogere tempraturen en laad je eigen accu ook maar even lekker op.
    Heel veel plezier en geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prima moment om even van omgeving te veranderen! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O ik wou dat ik met je kon ruilen. Ik heb ook een hekel aan sneeuw. Ik heb in een van je vorige blogs begrepen dat je naar Hotel Titanic gaat. Daar zijn wij al meerdere malen geweest. Je zult ondanks de regen genieten. Vergeet niet enorm af te dingen voor de behandelingen in de spa. En geniet !! Goede reis en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt Yvonne! Hotel Titanic, ga me daar wel vermaken. En dank voor de tip voor het afdingen!

      Verwijderen
  14. Cindy
    We zijn er bij hoor maar het reageren hier ging niet
    Alles opnieuw en nu ukt het wel
    Veel plezier en volgen je hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier Cindy, ben toch wel benieuwd naar je verslagje!

    BeantwoordenVerwijderen