maandag 23 januari 2023

22 januari 1e volle dag die niet zo vol was

Gisteravond om 22.30 uur gaan slapen, was echt doodmoe. Sliep thuis ook al een aantal dagen niet lekker, voelde me ook niet topfit. En dat was vandaag niet anders eigenlijk. Kan gebeuren, heb geleerd daar lekker aan toe te geven op zijn tijd.

Vannacht vaak wakker, en vroeg wakker, om half 4. Wat gelezen, en weer in slaap gevallen. Toen om half 6 wakker maar voelde me verre van uitgerust. Eerst even de reacties op de blog en op FB gelezen, dank daarvoor, altijd weer leuk! 

Het bed ligt overigens wel erg goed, en ben ook erg tevreden met de kamer, het is zo ruim, top. En 2 koelkasten (een tafelmodel en een kleinere) zijn ook handig. Die kleine zit een piep in dus daar de stekker uit getrokken gisteravond al haha. Net weer opnieuw aangesloten maar nog steeds dus stekker gaat er zo weer uit. Had gisteren gemengde gevoelens over de hotel(motel)kamer maar ben er toch erg tevreden over.

Verder héél rustig opgestart, koffer leeg gemaakt en alle spulletjes een plekje gegeven. Ochtendritueel zoals douchen en aankleden. Eetlust had ik niet echt, door wat lichamelijke ongemakken waar ik heel de week eigenlijk al last van had. Dus geen IHOP op de 1e ochtend 😉Dat komt nog wel een keer deze vakantie.

Pas rond 9 uur ben ik richting Publix gereden, heerlijk even wat rondgestruind, wat is dat toch een fijne winkel. Maar die prijzen... Als je denkt dat NL duur is kom dan hier eens kijken haha! Was straks bij de Target, idem dito hoor.
























Heb even 2 croissantjes gekocht, dat gaat er altijd wel in, en dat lekker op een bankje buiten in het zonnetje opgegeten, wat een zalig weer als je uit de kou komt, echt genieten.



Daarna even TJ Maxx in, was op zoek naar een nieuwe houder voor mijn smartphone voor in de auto, aangezien ik op Schiphol die uit mijn eigen auto wat hardhandig los had gemaakt en niet lekker meer functioneerde.... Geslaagd. Ook was ik op zoek naar een slaapmasker, vind dat er aardig wat licht door de gordijnen komt. Ook geslaagd. Deze TJ Maxx was zo netjes, wat een verschil met de Ross die aan de andere kant van de Publix zit.

Nog even foto van auto bij daglicht





Wilde wat gaan winkelen, maar was ook best moe... Wat zal ik gaan doen? Het was inmiddels 12 uur. Bedacht dat ik graag nog naar de Loop wilde, openlucht shoppingcenter, vlakbij. Daar naar toe gereden. Eenmaal daar eerst naar JC Penney, maar liep gewoon met mijn ziel onder mijn armen, zo moe. Kakte echt in. Niet eens de Ulta of de Bath and Body Works meer in geweest, dat wil wat zeggen.... Was rond 13 uur weer op de hotelkamer. Waar ik de rest van de middag eigenlijk niks anders heb gedaan dan wat lezen, tukkie doen, en wat zitten internetten.

Moest wel wat eten, maar nog steeds geen trek (komt wel weer goed hoor, heb dit vaker). Bedacht me dat ik wel even naar Target kon gaan, aan de overkant. Nu is dat geen kwestie van "even" de straat oversteken, nee, het hotel zit aan de 192, die bestaat op dit punt uit 2 x 3 (4?) banen. En geen stoplichten voor voetgangers. Dus heb de auto gepakt.





Eenmaal bij Target kreeg ik toch wel trek, dus heb lekker wat crackertjes gekocht, en net met kaas opgegeten. Verder nog bakje om kwark uit te eten, die miste ik nog. En wat andere boodschapjes. En hoe zalig, een ULTA (klein deel dan) in de Target, lekker even rondgestruind.

Terug bij het hotel even gekeken hoe de display van de autoradio werkt, en zag dat ik alles in kon stellen, dus heb nu ook °C i.p.v. °F. Verder heb ik stoelverwarming, hoe handig is dat in het warme Florida?


Dat was dag 1, spannender dan dit kan ik het niet maken.




Nu de blog even maken, en zo weer lekker slapen, ben daar wel weer aan toe haha.


Morgen overdag weet ik nog niet wat ik ga doen, zou naar Circle B Bar, maar dan moet ik wel weer helemaal ok voelen. 's Avonds afgesproken met de Biegjes, eten bij Bahama Breeze, leuk!


Tot morgen!

9 opmerkingen:

  1. Rustig aan Cin! Neem lekker de tijd. Ik hoop dat je goed geslapen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Ik hoop dat je afgelopen nacht beter geslapen heb en je weer wat beter voelt. Een rustig dag is ook goed om te doen. Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk vandaag gaat doen.

    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt. Hoop dat het na een nacht goed slapen weer wat beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh is anoniem zie ik. Deze reactie was van Hannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n eerste dag ben je toch nog aan het acclimatiseren, komt goed👍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat je je gauw weer top fit voelt heerlijk genieten x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cindy
    Weer helemaal bij gelezen en ja zo eerste dag en de reisdag maar snel vergeten
    Ga door met genieten en hou ons op de hoogte
    Groetjes Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt misschien niet zoveel gedaan als gewoonlijk, maar ik heb toch weer genoten van dit stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat je niet helemaal fit bent maar desondanks heb je toch een aardige eerste dag gehad. Stoelverwarming in de auto is , zeker als het wat frisser wordt, heerlijk en je hebt ook stuurverwarming zie ik ;-). Hopelijk ben je morgen weer helemaal tiptop in orde en kun je 200% genieten in Circle B Bar !!!

    BeantwoordenVerwijderen