donderdag 26 januari 2023

25 januari Voor het eerst naar Cracker Barrel en shoppen in de outlets

 Lekker geslapen afgelopen nacht, en na het standaard ochtendriedeltje en even lekker chillen achter de laptop ben ik op weg gegaan naar Cracker Barrel. Tot mijn grote "schande" moet ik bekennen dat ik er nog nooit was geweest in al die voorgaande 9 keren in Florida.

Het kwam er niet van ofzo? Dus ik wilde deze echt even proberen. De entree is inderdaad erg leuk, wat een leuke winkel zit erbij. En de voorkant met die schommelstoelen. Werd naar mijn plaats gebracht door een hoogbejaarde (en wat zie je die hier toch veel aan het werk...) en heb lekker een ontbijtje besteld, wilde graag pancakes met pecannoten, maar ze zei dat je het ook in een menuutje met ei en bacon kon bestellen, dat wilde ik wel, lekker scrambled eggs. Dat heette Momma's Pancake Breakfast. En een homemade lemonade erbij. Het was zalig. 


















IHOP vind ik lekker, maar deze pancakes hadden een knapperig randje, en moet zeggen dat ik deze echt lekkerder vond! En zo'n schattig flesje stroop erbij, leuk. Zat erna wel vol haha. Heb het tot 16.30 uur erop vol gehouden. 

Daarna op weg naar de Premium Outlets op International Drive, duurde even want erg druk op de weg. Uiteindelijk was ik er rond 11 uur.

Parkeerplek zat, het was er niet druk vond ik. Winkel in, winkel uit, niet veel gekocht. Iets met teveel kleding thuis... Wél een goedkope Adidas sportlegging gescoord (die zijn zo fijn tijdens wandelen) voor maar 6 euro, dát zijn nog eens leuke koopjes. En nog een leuke setje met haarproducten bij de Cosmetics Company Outlet. Verder vooral rond gekeken, kan ik ook van genieten.











Lekker genoten van een Frapuccino aardbeien bij Starbucks. En wow, die zijn ook omhoog gegaan in prijs zeg... Maar ja, het meeste hier, net als in Nederland. Alleen uit eten gaan vind ik erg meevallen.

Rond 14 uur was ik wel klaar in deze outlet. Op naar de volgende, die aan Vineland. Hier was het een stuk drukker, vooral met veel Zuid Amerikanen. Wow, wat zijn die toch druk, heb gegeten in de foodcourt later maar mijn oren tuuterden erna. Hier ook weer wat winkels gekeken, vooral kijken kijken niet kopen. En af en toe lekker in het zonnetje zitten, het was bijna 30 graden, maar met een harde wind, en het was droge warmte, met lage luchtvochtigheid, erg fijn. 

















Avondeten zou ik hier doen had ik al besloten, want hier zit nu ook een Shake Shack, in de foodcourt. En ja, gisteren ook al burger, en nu weer dus. Maar smaakt hier toch weer heel anders. En de frietjes... zo lekker met die kaassaus. Daarna nog even verder gekeken op het laatste stukje, en toen was ik er wel klaar mee.

Ben nog even naar de Walmart gegaan, bij Sunrise City Plaza, wat yoghurtjes gekocht. En de keuze is hier toch reuze, wou dat we dat thuis hadden, zoveel lowfat yoghurtjes/kwarkjes, met veel proteine. Er moet weer het nodige aan gewicht af bij me en dat zou wel meehelpen haha, al die keuzes met lekkere smaakjes.




Nog wat zonnebrand gekocht. Had niet veel mee, en wat ik mee had beviel niet. Ouwe trouwe Australian Gold weer gekocht. En nog wat leggings, die zijn zo fijn en van een lekker zacht stofje hier.

Nu weer de blog schrijven, weinig spannend, sorry! En morgen moeten jullie de blog missen want ik ga morgenochtend op tijd richting de kust, de westkust dit keer. Heb veel plannen, of ik ze allemaal doe weet ik nog niet, morgen is het eerst naar Honeymoon Island State Park, dan naar Sand Key Park en Clearwater Beach. 's Avonds overnachten in hotel Island House Resort. Neem de laptop niet mee, dus vandaar geen blog.

De dag erna wil ik naar Madeira Beach, en St Johns Pass, hopelijk spot ik wat dolfijnen. Daarna staat Fort de Soto Beach op het programma. En eind van de dag weer richting Orlando. 





Tot overmorgen!

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk shop dagje. Veel plezier de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je goed vermaakt in de outlets gisteren. Nu op weg naar St. Pete, ook altijd leuk. Op weg van John Pass naar Fort de Soto Park kun je eventueel ook nog langs de St. Pete Pier rijden, ook een fijne plek. Veel plezier met deze minivakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk relaxt zo Cin! Straks ga je nog met een lichtere koffer terug 😆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke dag Cindy. Veel plezier op jet strand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Krijg helemaal honger als ik lees over pancakes en frites met kaassaus. Veel plezier morgen en overmorgen! Gr, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo heerlijk..veel plezier..niet bij de disney outlet geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, geen idee wat ik daar moet zoeken. Heb helemaal niets met Disney ;-)

      Verwijderen
  7. De homemade lemonade van Cracker Barrel, waanzinnig lekker !! Premium Outlet Vineland moet je echt niet voor rustig shoppen heengaan, wat een gekakel daar altijd. Veel plezier in de state parks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt lange dagen! Ik kijk uit naar je volgende verslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cindy, was je echt nog nooit naar de Cracker Barrel geweest?!? Onze favoriet! Heerlijk ontbijt inderdaad!
    Wat een heerlijke dag weer en inderdaad alleen kijken is al een feestje in de outlets.
    Groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen