zondag 29 januari 2023

28 januari Shop till you drop

Vandaag shopdag! Was weer op tijd wakker, 6 uur, gelukkig nog uurtje kunnen slapen daarna want was wel erg moe. Ochtendritueel, en de reacties lezen, dank weer!

Even gezocht op Google Maps, waar ik eens zou gaan ontbijten. Hier in de buurt, in de buurt van de Florida Mall? Bij IHOP? Menu bestudeerd en het feit dat hier overal bij alle gerechten het aantal caloriƫn gemeld wordt begint toch wel zijn vruchten af te werpen hoor... Besloten om maar een yoghurtje op de kamer te eten, met restantje aardbeien en mijn eigen granola. Net zo lekker, en van snaaien komt het evengoed wel vandaag vrees ik.

Was rond half 11 bij de mall, was nog niet zo heel erg druk maar dat werd het al snel wel. En jee wat een herrie in de mall, kan me dat niet van voorgaande keren herinneren. Overal muziek, allemaal verschillende muziek dat elkaar overstemt. De foodcourt vond ik ook niet meer zo leuk eruit zien. Maar goed, wel wat winkels in geweest uiteraard. Begonnen met Macy's (uiteraard zou ik bijna zeggen, Macy heeft toch een beetje haar naam aan deze winkel te danken) en vervolgens Victoria Secret, Sephora, Lush, JC Penney, Old Navy, en noem maar op.


Her en der wat tasjes mee, maar echt alleen dingen die ik nodig heb. O.a. lekkere fluffy slippers, heb een paar Nike slippers met zachte zolen voor in huis, of zoals nu in de hotelkamer. Kon geen vervangende vinden en zag deze, ook wel fijn!








Had nog een lekker stukje taart als lunch gegeten (zie je, dat bedoel ik dus...) bij Fortuna Bakery, zie ik hier wel wel meer, bij The Loop zit ie ook, en heeft lekkere dingen. Rond 14 uur hield ik het voor gezien in deze mall en ben ik vertrokken naar The Loop.



Daar ook veel winkels gezien, er zit o.a. een outlet van Converse, en die had overal 60% korting op, bovenop de al vrij goede prijzen, Allstars voor 20 dollar, maar heb ze toch niet gekocht.

Nike Outlet, Ulta, TJ Maxx, Kohls, en nog wel meer denk ik bezocht.

Zo tegen 18 uur kreeg ik trek, had al bedacht dat ik Panda Express zou eten, een mile verderop. Was erg lekker! Was best wel moe, maar had ook nog wel zin om door te shoppen dus ben nog even langs een Publix gereden, yoghurt parfait voor morgenochtend gekocht, en nieuwe aardbeien.





Daarna ook nog langs Target tegenover mijn hotel, daar nog wat boodschapjes gehaald. Was er toen eindelijk klaar mee en was mijn kar foetsie.... Kon ik weer opnieuw gaan pakken wat ik nodig had haha.

Voordat ik naar Target ging was ik even de Skechers winkel binnen gelopen, heb er meerdere gehad deze week, en toch besloten om 2 paar te kopen. 1 met Arch Fit zolen (daar loop ik nu ook op, top, maar mijn witte reservepaar begint ook al te slijten) 1 paar die ik nu gekocht heb ook wit maar deze mogen in de wasmachine. En de zolen die deze sneakers hebben zijn ook top, op wolkjes loop je.

Heb ook gewoon lastige voeten en goede schoenen zijn echt belangrijk dan.












 

En toen was de koek helemaal op. Strompelde nog net niet naar de auto, mijn spieren in onderbeen en alle botjes en peesjes voel ik behoorlijk. Ook best veel gelopen de laatste dagen.

Morgen mogen ze even grotendeels rusten, want ga morgenochtend de Apopka Wildlife Drive rijden, en wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. Morgen even bedenken.


Tot morgen weer!


5 opmerkingen:

  1. Wat een fijne aankopen! Lekker een dagje rust ertussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het lang volhouden met shoppen, maar wel weer een topdag voor je. Verstandig om vandaag wat rustiger aan te doen. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dag zo! Lekker rustdagje inplannen. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de credit kaart goed laten roken, haha. Gr, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy, heerlijk shop till you drop dag! Je bent dus goed geslaagd. Verstand om zondag ff wat rustiger aan te doen. Veel plezier nog.

    Groetjes,
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen