donderdag 22 augustus 2024

20 januari 2024


Kopie van mijn FB, heb echt geknipt en geplakt, niets aan de opmaak gedaan.



 Ik sliep gisteren nog redelijk laat, licht ging om 22.30 uur uit maar kon de slaap niet meteen vatten.

Toen de wekker van het hotel ging (die blijkbaar dus ingesteld was op 6 uur, niet gecheckt gisteravond)

lag ik nog in diepe slaap. Maar toch maar uit bed gegaan. Pluk de dag, zeker als je in Florida bent.Meteen even de deur open gedaan, even gekeken waar ik op uitkeek, viel niet tegen.

Snel de deur weer dicht want het is koud, brr... Het was maar 3 graden. 

Wel een zonnetje, en die heb ik de hele dag gezien, heerlijk! Uiteindelijk was het vanmiddag een graad of 15 gok ik.

Lekker hoor als je uit het koude grauwe Nederland komt.

Lekker ontbeten bij IHOP, en daarna naar een Walmart gereden. Op mijn gemakkie rond gekeken en een stekkerdoos gekocht, die ik mee had bleek stuk te zijn. Verder meteen wat van mijn lijstje kunnen afstrepen. 

Op naar de outlets aan Vineland, die ging om 11 uur open. Was er vlak na opening en wow wat een drukte meteen al!

Wat een kippenhok was het vandaag, echt heel druk. Heb het wel aardig lang uitgehouden, nog even naar het stukje

met GAP outlet enzo gelopen, daarna weer terug. Geluncht bij de foodcourt. Dat was 1 van de weinige dingen die voor deze vakantie al gepland was, Shake Shack, uiteraard weer de cheese fries met een burger. 

Tussendoor af en toe even een break op een bankje in de zon, zalig!

Nog even naar een stuk verderop gereden met Sephora en Ross enzo. Na Sephora had ik het wel gezien voor vandaag.

Op de terugweg via de Publix gereden, nog wat boodschapjes gehaald. O.a. een aardbeien parfait, vanille yoghurt met aardbeien is dat.

Voor vanavond, na het eten van ontbijt en lunch hoef ik niet nog eens een grote maaltijd in de avond.

En meteen 1 voor morgenochtend 🙂 

Was rond 17 uur weer in het hotel. Vroeg, kreeg nog even de neiging naar Disney Springs te gaan, maar het bleef bij neiging.

Lekker wat zitten internetten, nu even verslagje maken, bij deze dus.Zo nog even verder met Netflix serie en op tijd slapen.

Morgen ga ik voor 5 nachten naar het heerlijke hotel aan de kust waar ik vorig jaar 1 nachtje verbleef, Island House Resort Hotel.

Dat doe ik middels een tussenstop bij Circle B Bar Reserve, even genieten van de natuur daar.

Eens kijken hoe ik morgenochtend alles weer netjes ingepakt krijg... Niet gewend aan meerdere verblijfplaatsen dus het is een beetje rommelig in de koffer geworden.

Tot morgen!






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten