donderdag 22 augustus 2024

21 januari 2024

 Kopie van FB:


Gisteravond al om 21 uur gaan slapen, niet gek dat ik vanmorgen al om 5 uur wakker was. Zalig geslapen.
Dankzij oordoppen, want mijn hotelkamer zit aan de kant van de I4, maar ik slaap altijd met oordoppen dus voor mij geen probleem.
Verder prima voor 1 of 2 nachten, maar mij te oud en te somber. Maar betaalde ook erg weinig voor deze 2 nachten. (EUR 110,= totaal)
Kreeg goede recensies en dat snap ik ook wel, want verder is het schoon en prima voor vooral mensen die de hele dag in de Disney parken zijn en er alleen maar slapen.
Een rondje FB gedaan, incl. alle groepen vermiste/gevonden katten. Wat oproepjes ge-upt.
Werd er eigenlijk heel verdrietig van... Veel berichten gelezen waarbij de kat was gevonden, heel fijn voor de baasjes.
Maar waarom Max nu niet? Zelfs geen zichtmeldingen. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen...
Had bericht van Pension Zwerfdier dat Macy lekker rondhuppelt en het naar haar zin heeft.
Dat is dan weer fijn!
Geprobeerd de knop weer om te zetten en dat lukte gelukkig. De spullen gepakt, uitgecheckt, en op naar de Golf van Mexico.
Maar eerst naar Circle B Bar.
Heerlijke temperatuur om te wandelen, graad of 11, windstil. Alligator Alley gewandeld, maar of ze wisten dat ik zou komen...
Geen alligator gezien. Maar was evengoed een fijn stukje wandelen.
Daarna via Brandon Mall verder, fijn om zo om de 45-55 minuten even een break te hebben. Circle B Bar was 45 min rijden, deze mall
was 55 minuten rijden. Binnendoor route genomen i.p.v. de I4.
Lekker wat rondgekeken, en heerlijk geluncht bij Cheesecake Factory, cheeseburger springrolls, met een heerlijke kaassaus erbij.
Deze stond bij de afdeling snacks, en was ook net genoeg voor lunch. Zo geen zin in complete maaltijden voor lunch.
Zonder cheesecake naar buiten gegaan, dat komt in Orlando nog.
Daarna via 2 Walmarts (zocht iets, deels gevonden) op naar het hotel, bij elkaar ook zo'n 45 minuten maar opgedeeld door de Walmart bezoekjes.
Bij de laatste meteen wat boodschappen gedaan, water, aardbeien, yoghurt, dat soort dingen.
Was rond 16.30 uur bij het hotel. Kamer 33 was helaas niet beschikbaar (deze had ik vorig jaar, turquoise kleuren) en ik kreeg nu kamer 26.
Volgens de vrouw achter de balie met een originele mural, geschilderd door de eerste eigenaar. Nu alles in groene kleuren, wat een
heerlijke plek is dit toch!
Voelde het al zodra ik de brug overreed, voelt als thuis komen.
Vorig jaar 1 nacht verbleven, me toen al voorgenomen een volgende keer langer te verblijven. Bij deze dus. Blijf hier 5 nachten.
Het is hier zo ontzettend schoon, en zo compleet, van alles voorzien. Bij de receptie staan bv ook strandstoelen te leen, parasols.
Het zwembad is verwarmd, graad of 30. En ik steek de straat over en ik sta op het prachtige strand.
Toch al mijn spulletjes uitgepakt. Pak het over 5 nachten wel weer in. Besloten bij Conch Republic te gaan eten, schijnt een leuke tent te zijn en dat was het ook. Heerlijk gegeten, coconut shrimps, 1 van de vele favorieten voor mij in Florida.
Nu weer even een stukje tikken en bedenken wat ik morgen zal gaan doen. Het weer wordt erg goed de komende dagen, het is een tijd niet zo goed geweest dus ik heb mazzel.
Vandaag was het overigens bewolkt maar uiteindelijk wel met lekker 20 graden, zalig!
Morgen nog bewolkt. Wellicht dat ik naar Johns Pass ga in Madeira Beach (daar vond ik het vorig jaar ook zo leuk), en daarna Clearwater Beach even ontdekken, even het toeristische gedeelte opzoeken.
Ergens de komende dagen staat ook Anna Maria Island op de planning, maar daar wil ik echt een zonnige dag voor hebben. Komt goed!
In ieder geval ben ik weer in mijn happy place, North Redington Beach























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten