donderdag 22 augustus 2024

22 januari 2024



























 Kopie van FB:


Zo, dat was een heel fijne dag. Kan een lang stuk gaan typen en vertellen waar ik allemaal ben geweest tot in detail maar
daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
Korte samenvatting:
Zalig geslapen, lekker ontbeten met yoghurt met granola (van huis meegenomen) en aardbeitjes.
Lekker een strandwandeling gemaakt, was heerlijk al. 15 graden zag ik, maar voelde veel warmer aan.
Daarna naar Johns Pass Village geweest, een leuk winkelgebied, met vele horecazaakjes.
Lekker rondgewandeld en nog wat spulletjes gekocht.
Zou ook nog naar Clearwater Beach gaan maar las dat je daar al op tijd moest zijn om nog te kunnen parkeren.
Geen idee hoe dat is in deze tijd van het jaar maar heb het voor nu even gelaten. Ga ergens de komende dagen wel, en dan
meteen in de ochtend zodat ik er vroeg ben.
Rond half 1 zat ik weer in de auto, ben gewoon een stukje gaan rijden en kwam uiteindelijk bij St Pete's Beach terecht.
Lunch was niet heel gezond, een frapuccino van Starbucks, aardbeiensmaak, en een plak lemon cake. Dat is zo lekker!
Auto stond bij Publix, overkant van het strand, en las dat ze er op lopen, auto's wegslepen van mensen die naar strand gaan.
Want dat mag niet, voor strand parkeren bij Publix. Heb het niet gegokt en heb de auto op de (overal betaald hier) parkeerplaats bij
het strand gezet, a 4 dollar per uur. 2 uurtjes gebleven, maar was wel zalig! Lekker bij een resort een colaatje gedronken en wat zitten lezen.
Rond 16 uur ben ik "wat" winkels afgegaan, Ross, TJ Maxx, Ulta, Target, Walmart, noem maar op.
Conclusie: na dagen zoeken zijn er dus geen mint M&M's meer verkrijgbaar, boehoe!!!
Nog 1: die fijne leggings van Walmart zijn ook niet meer te krijgen, alleen nog een paar lelijke kleuren, boehoe nummer 2.
Er zijn ergere dingen, maar toch...
Oh ja, avondeten was een kleine cheeseburger bij Five Guys.
Weer van vandaag: half bewolkt, met een lekker briesje, en 's middags was het zowaar 27 graden, hoe lekker is dat!
Ook weer genoeg stapjes gezet, dat telt toch allemaal lekker bij elkaar op, ruim 17.000, gisteren ook al. En geen centje pijn
in mijn voeten of enkel. Dat is lang geleden. Heel fijn!
Morgen ga ik een dagje toeren, eerst naar Anna Maria Island, en zal vast nog wel iets bezoeken. Dat zie ik morgen wel weer.
Tot morgen! En evengoed weer heel verhaal geworden



(oeps, foto's bovenaan ipv tekst....)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten