donderdag 22 augustus 2024

Heenreis 19 januari 2024

 Ook een kopie vanaf mijn FB:

AMS-NEW: Heerlijke vlucht, en binnen 2 minuten overal doorheen. Nu op koffer wachten en deze zo weer afgeven voor vlucht naar Orlando.

Maakte me nog druk of ik deze zou halen, 2.15 uur overstap. Maar hij heeft een uur vertraging dus zo lekker wat eten.

Geland op MCO met bijna 2 uur vertraging. 

Voor mijn gevoel duurde deze vlucht langer dan Amsterdam-Newark 😅

Afijn, wachten op koffer, huurauto ophalen en op naar hotel. Zal ook wel even duren want zag al fikse files op de route. Maar ik ben er 👍

Aanvulling want mijn laptop werkt niet mee ( daar wilde ik de tekst mee typen)

Goed aangekomen bij Hotel Rosen Inn Lake Buena Vista. Oud maar schoon, en waardeloos internet en stopcontacten...

Gelukkig maar voor 2 nachtjes.

En laptop is ermee opgehouden denk ik.

Heb een prachtige auto, een zwarte Jeep, foto volgt morgen. 

Autorijden is altijd weer even wennen na zo'n lange reis, pffff...

Maar fijn dat ik er ben. Nu slapen 😴

Nog wat fotos toegevoegd van vandaag.





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten