donderdag 22 augustus 2024

29 januari 2024

 Vanmorgen de wekker gezet, dan kon ik alsnog beslissen om naar de kust te gaan. Want wilde dan wel op tijd weg.

Twijfelde nog steeds, en was weer aan het treuzelen (maar hey, daar heb je vakantie voor) waardoor het op gegeven moment al tegen 9 uur liep voor ik klaar was.
Nou, geen kust dus. En had er ook geen zin in, 1.5 uur heen, 1.5 uur weer terug.
Het weer was prachtig, dat wel! Frisse start van de dag, maar vanmiddag was het 20 graden met zon, en amper wind. Zalig!
Een dagje Orlando zou het dus worden. Eerst maar eens ontbijten bij Keke's Breakfast café. Zoveel goede verhalen over gehoord, die maar eens
proberen. Twijfelde tussen de French Toast en de Yoghurt met granola en fruit. Toch gekozen voor de French Toast met fruit en oh wat was dat lekker zeg.
Veels te veel, je krijgt 3 plakken brood, kreeg er iets meer dan 2 op. Maar je dus bij bestelling ook vragen of je er maar 2 mag, of zelfs 1.
Goed om te weten. De yoghurt ga ik donderdag eten, wil daar ontbijten voor ik naar de luchthaven ga.
Daarna nog even de Marshalls en de Burlington in, die liggen er vlak naast. Even lekker in het zonnetje zitten bellen met mijn buuf, ff bijkletsen.
Ze zet vrijdagmorgen de verwarming voor me aan, heel fijn!
Het was inmiddels al 11 uur. Op naar Disney Springs, altijd leuk om even daar rond te struinen.
Lekker rond gekeken, op dooie gemakje in de Uniqlo rond gesnuffeld. Probeer dat weleens in Amsterdam maar daar is er geen doorkomen aan, zoveel
mensen altijd in de winkel.
Wat op een bankje zitten lezen, in het zonnetje. Zalig! Uiteindelijk beland bij Ghirardelli, en zij hebben van dat lekkere mintijs. Wilde dat nog gaan eten, of deze, of die van Kilwins. Het werd dus deze, belachelijk grote bak.... Voor absurd veel geld, maar hey, ik ben op vakantie, dan mag het.
Nog even in de Disney winkel rond gekeken, oortjes gepast 😅
Uiteindelijk was het een uur of 3 denk ik. Nog even naar Celebration geweest, rondje om het meer hoort er dan bij. Even in de schommelstoel in de zon gezeten.
Had nog wel tijd om naar Vineland Outlets te gaan, wilde even kijken bij Puma, of ze daar die schoenen hadden in mijn maat die ik gisteren zag.
Maar helaas, ook niet. Ik heb een tussenmaat die hier amper te krijgen is. Wél een paar pantoffels gekocht voor een prikkie, 10 dollar.
Mijn huidige zijn aan vervanging toe. En heerlijk zacht bont van binnen. Meteen even wat andere winkels meegenomen, lekker in de herhaling.
Nog wat gegeten bij Shake Shack. Vandaag echt veels te veel gegeten, pfff... Vanaf vrijdag gaat dat echt weer veranderen.
Moet mijn AH bestellijst nog afmaken voor donderdagmiddag, even lekker wat groente en fruit bestellen.
Om de dag af te maken nog even naar TK Maxx en Ross hier vlakbij geweest. Ook nog wat gekocht. O.a. een douchegordijn met sanddollars erop.
Mijn huisje is voornamelijk wit met lichtblauw en turquoise, daar past dit douchegordijn prima bij.
Het is maar goed dat ik toch een extra koffer moet zeg...
Nu even lekker op de kamer, wat relaxen. Morgen ga ik nog naar the Loop, daar even wat lunchen denk ik. 's Avond wil ik ook nog ergens gaan eten.
En niet te vergeten de koffer ophalen bij de Biegjes haha.
Nou, heel verhaal weer 🤣
Tot morgen!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten