donderdag 22 augustus 2024

25 januari 2024

 

Kopie van FB
Het plan was om vanmorgen op tijd op het strand te staan, dus de wekker op 6 uur gezet. 7 uur wilde ik op strand staan,
en in een uurtje zou ik dat toch wel redden?
Nou, half 6 was ik wakker, dus redde ik makkelijk! Helaas, ik was niet de enige met dit idee, er waren al aardig wat joggers en wandelaars dus die sanddollars kon ik vergeten.
Toch even lekker een stukje gewandeld. Het was al 20 graden, zalig 🥰
Toen ontbeten in het hotel, en wat zitten internetten. Nog even naar Macy gevraagd, Macy gaat lekker, dus weer gerustgesteld.
Volgens mij ben ik rond 9 uur op pad gegaan, weet niet meer zo goed.
Ben eerst naar St Petersburg gereden, kreeg een goede tip over een leuke pier die daar zit. En sprak me heel erg aan, en ja, wat was het leuk daar. Lekker wat rondwandelen, veel zitplekjes, mooie uitzichtpunten. Lekker veel pelikanen. Top!
Rond lunchtijd kreeg ik honger, en had zomaar trek in iets van Chili's, dichtstbijzijnde opgezocht, was maar 25 minuten rijden.
Daar een voorgerecht genomen (bizar dat mensen hierna nog een hoofdgerecht nemen....) die ik vorig jaar ook had, zo lekker!
Hele middag van vol gezeten. Voor de mensen die denken wat eet ze weinig, sinds oktober krijg ik hulp van de huisarts om gewicht
kwijt te raken. Na afvallen jaren geleden zat alles er weer bij... En moet echt afvallen vanwege artrose, en mijn verzadigingshormoon leptine is aardig van de rel en werkt niet goed meer door het diëten.
Zelfs een GLI traject van inmiddels ruim een jaar werkte niet afdoende.
Heb nu medicijnen en daardoor kan ik niet zoveel eten en zit lang vol. Thuis eet ik een stuk voedzamer hoor dan hier 😉
(en het afvallen gaat gelukkig goed)
Afijn, daarna wat gewinkeld. Het was bewolkt, wel warm, rond de 27 graden. Er zat een Simon mall vlakbij Chili's, lekker wat rond gestruind.
Ontdekte nog een Steak n Shake, en heb daar een milkshake besteld. Dat was gelijk mijn avondmaal... Genoeg voor vandaag.
Het was toen half 6 (wáár blijft de tijd! Zou nog naar een strandje) en kon wel even naar de brug bij Johns Pass, voor de zonsondergang.
Bewolkt maar dat was gisteren ook prachtig. En ja hoor, heel mooi weer! Iemand bood aan een foto van me te maken, nou vooruit dan maar,
weer op de foto haha.
Kort daarna knoeide ik met mijn blauwe shake dus het witte hemdje kan nu echt de was in.
Erna nog even doorgelopen naar de winkeltjes, het was erg druk overal bij de horeca. Het zal in de zomer helemaal wel erg vol zijn overal.
En dat was alweer bijna het einde van de dag. En het einde van mijn verblijf hier. Morgenochtend ga ik lekker rustig aan doen, het grootste deel
zit al in de koffer. Heb alleen nog een hele grote tas vol aankopen.. waar laat ik dat straks op de terugweg???? Maar zal wel goedkomen.
Lekker nog even op het strand lopen morgen, daarna ontbijtje, laatste yoghurt en aardbeitjes opmaken. En dan op weg naar Orlando.
Even kijken waar ik morgen zin in heb, denk eraan een natuurpark mee te pikken, maar kan ook zomaar zijn dat ik naar de Tampa Outlets ga.
We shall see 🙂






De foto's staan in verkeerde volgorde, het is me even teveel werk om ze weer om te draaien... Onderaan is dus ochtend en bovenaan avond.































Geen opmerkingen:

Een reactie posten