donderdag 22 augustus 2024

26 januari 2024

 Vanmorgen met beetje pijn in het hart North Redington Beach verlaten. Nog even een wandeling gemaakt en de zeelucht opgesnoven. Wat was het fijn hier.

Rond 10 uur uitgecheckt en op naar Orlando. Heb het weer opgedeeld in kleinere stukken. Eerst een uurtje rijden naar de outlets in Tampa, daar even rond gekeken. En daar bleef het ook bij. Geluncht bij McDonalds... Had zo'n zin in zoute dunne frietjes. Paar kipnuggets erbij.
Op naar Lake Louisa State Park, 1.15 uur rijden, bewust niet over de drukke I4 gereden.
Jaren geleden eens geweest met donker weer, en vond het toen niet zo'n succes. Dus in de herkansing Vond het nu ook niet echt een succes. Miste duidelijk aangegeven trails. En het was ook eigenlijk te heet om een trail te lopen, 30 graden.
Met mooie Floridiaanse wolkjes 🥰
Tijd om naar hotel te gaan. Paar dagen geleden al de codes gekregen. Alles gaat via een app, zo kun je zonder langs de receptie te hoeven inchecken. Ben tevreden 👍 Alles erop en eraan. Kan zelfs strijken 😅 en ik weet niet hoeveel stopcontacten met USB aansluiting erbij.
Er zit wel een tussendeur in de kamer, hopelijk geen buren...
Bewust deze kamer geboekt zodat ik een inloopdouche heb. Hou niet zo van in bad douchen.
Daarna alles weer uitgepakt en op naar een avondmaaltijd. De keuze is reuze hier. Als ik wil kan ik geloof ik elke dag ergens anders eten als ik 50 dagen zou verblijven.
Gekozen voor Longhorn. Lekkere zalm met aardappelpuree en asperges. Zonder brood vooraf en zonder nog een bijgerecht. Precies genoeg zo. Zalig was het.
Nog even rondje TJ Maxx en Ross en op naar hotel.
Morgen weet ik het nog niet. De kans is groot dat het Lake Apopka Wild Life drive wordt, vorig jaar nog gedaan maar blijft leuk, en de rit er naar toe is ook leuk.


































Geen opmerkingen:

Een reactie posten