donderdag 22 augustus 2024

28 januari 2024

 Vanmorgen "latertje", ik werd even voor 7 uur wakker. Even de reacties lezen op mijn FB post.

Toch de zwaan gekocht bij Cracker Barrel n.a.v. de reacties, dank daarvoor!
Ontbeten met een donut van Krispy Kreme, lekker maar de halve dag van vol gezeten.
Voorheen kon ik er zo 2 naar binnen schuiven maar dat lukt niet meer haha.
Plan was om naar Kelly Park te gaan dus rond 10 uur in de auto gestapt. Eenmaal aangekomen (via de tolweg, rijdt lekker door) was het er erg rustig, logisch, want het was berekoud voor de Floridianen. 12 graden met een zonnetje. (Uiteindelijk werd het vandaag maximaal 18 graden.)
Na alle warmte vond ik het ook koud dus lekker een vest aan. Wandeling(etje) gemaakt en even lekker rond gekeken.
Altijd genieten van de natuur daar, en het prachtige heldere water.
Ben later naar de outlets aan International Drive gereden. Niet veel gekocht. Wel wat bij Bath and Body Works, had mazzel want kwam nog wat spulletjes met 75% korting tegen, niet veel keuze meer, het meeste wat er lag waren kerstgeuren, even geen zin in nu.
Chasing Fireflies is een nieuwe geur, en hoe kon dat nou in die bak liggen? Gevraagd bij een verkoopster, lagen daar verkeerd, maar kreeg ze toch
mee met korting. Voor alles op de foto 26 dollar betaald, goede deal!
Wat nieuwere geuren koop ik overmorgen nog, heb een mooie kortingsbon gekregen van Monique 🙂
Vond nog een mooie sweater bij de Levi's maar de rij deed me die snel terugleggen... Gave sneakers gezien bij Puma maar net mijn maat niet.
1 maat groter en 1 maat kleiner wel. Dus kwam alleen met een tasje van B&BW weer bij de auto. Moest weer even zoeken waar ie ook alweer stond.
Lastig soms met die grote parkeerterreinen 😉
Om 17 uur met de Biegjes afgesproken. Heerlijk even de katjes bekeken en geknuffeld, tenminste, degenen die daarvan gediend waren haha.
George is een schatje, heeft dezelfde bouw en ook wat maniertjes van Macy, zou hem bijna stiekem meegenomen hebben...Geen foto van gemaakt bedenk ik me nu. Sorry George 😺
Over meenemen gesproken, de Biegjes hebben nog een koffer die eigenlijk terug naar Nederland moet. Scheelt mij weer een aankoop van de zoveelste
koffer.
We hebben lekker gegeten bij de pizzeria vlakbij hen, mooi formaatje. Heb overdag niet zoveel gegeten dus dit ging er goed in.
Was gezellig!
Twijfel wat ik morgen ga doen. Ene kant wil ik graag naar de kust, andere kant geen zin om weer totaal 3 uur in de auto te zitten.
Reed daarstraks langs Disney Springs en daar wil ik eigenlijk ook nog naar toe, was dat alweer vergeten.
Beslis morgen wel, maar als het geen kust wordt ga ik in de ochtend naar Disney Springs en in de middag naar Celebration. Of omgekeerd, kan ook.
Wat het wordt lezen jullie morgen wel.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten