donderdag 22 augustus 2024

30 januari 2024

 En toen brak de laatste volle dag aan.... Mixed feelings, het is zulk lekker weer hier, maar naar huis gaan is ook zo fijn.

En normaal gesproken ben ik blij dat ik de katjes weer kan ophalen. Ben nu ook blij dat ik Macy weer op kan halen maar ja, had Max er ook graag bij gehad 🥲
Vorig jaar begon hij meteen luid te miauwen toen hij mijn stem hoorde toen ik het pension binnenkwam. Bittersweet memories... Ik blijf hopen maar heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.
Afijn, laatste volle dag. Zou nog even lekker de winkels langs gaan. Eerst een ontbijtje scoren. Op naar Trader Joe's, deze viel erg tegen. Kleine winkel vergeleken met New York. En geen vers brood. Dus op naar Wholefoods, die zat een stuk verderop. Heerlijke verse croissant gegeten.
Daarna navigatie ingesteld op The Loop, een winkelcentrum waar je op sommige stukken met de auto van winkel naar winkel moet omdat het zo'n groot gebied is. Niet veel meer gekocht, uiteraard nog wat vulling voor de extra koffer, zoals B&BW, mede dankzij de kortingsbonnen van Monique 🥰
Een shirtje, een sweater, nog wat spulletjes voor in de medicijnenbox. En nog wat van die laatste dingetjes.
Tussendoor nog even iets lekkers gegeten bij Fortuna Bakery. Daar even heerlijk op terras gezeten, in het zonnetje. Als enige, rest zat in de schaduw 😄
Het was overigens zo'n 22 graden met een windje. Heerlijk! Wat ga ik dit missen de komende weken/maanden (dat laatste hoop ik toch niet...hopelijk snel voorjaarsweer)
Nog even langs Walmart en Publix en op naar Monique, daar heb ik nog even gekletst, en de koffer opgehaald. Heel fijn! Lekker even een pasta gegeten bij Bahama Breeze. Kleine portie, maar ook dat kon ik niet helemaal op.
Net al de koffers gepakt, de 1e had ik gisteren al gedaan. Morgenochtend nog even douchen en de laatste spullen erin en ik ben good to go.
Vanmiddag online ingecheckt, het vliegtuig zit niet vol, hopelijk weer een rijtje voor mezelf, dit keer heb ik "slechts" een Economy seat. Maar als ik er 3 heb ben ik heel blij. Vlieg om 14.04 met de UA 1297 eerst naar Washington. Daar heb ik een overstap van zo'n 2 uurtjes. Dan met de UA 946 naar Amsterdam, landing verwacht om ca 8 uur vrijdagmorgen.
Even een ontbijtje scoren, denk dat ik daar wel even tijd voor heb omdat ik Macy ga ophalen vanaf Schiphol, en dat kan vanaf 10 uur. Mits alles op tijd gaat natuurlijk.
Zal als ik thuis ben nog een verslagje van de terugreis doen, en een nabeschouwing. Voor nu alvast bedankt voor de likes en de reacties. Tot vrijdag!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten