maandag 13 mei 2019

12 mei 2019 De eerste dag. Rustig aan? Welnee!

Allereerst allemaal bedankt voor de reacties, zo leuk!

Vannacht niet goed geslapen, elk uur wakker denk ik. Half 5 ben ik er dan toch maar uitgegaan.
Tijdje zitten internetten, reacties gelezen, wat is dat altijd leuk wakker worden.

Ben rond half 7 de deur uitgegaan. Richting de Walmart voor een koelbox.
Het plan was de Lake Apopka Wildlife Drive, dus een Walmart uitgekozen wat een beetje op de route lag. Geen idee meer welke dat was.
Ze hadden wel een koelbox. Bij die van gisteren vast ook wel, maar te moe.
Dat moment dat je daar weer naar binnen loopt is altijd zo fijn!



Uiteraard dik een uur binnen gelopen, kwam pas 8 uur weer buiten. Omdat ik ook in de buurt van DG Doughnuts zou zijn het plan opgevat om daar te ontbijten. Die zijn toch zo lekker... Ron nog bedankt voor de tip.
Ze hadden speciale smaken voor moederdag. Had iets met creme en toffee en caramel.
Hele hap, moest het eten met mes en vork, hele ochtend op kunnen teren.
Zalig!




Op naar Lake Apopka! Wat een prachtige rit, en wat een mooie natuur daar. 2 gators gezien totaal, niet echt veel, en heel veel vogels. Heb alleen camera van mobiel, dus helaas geen mooie close ups, maar heb er van genoten. Een rit van 11 mijl met de auto over de wildlife driven. Prachtig!












Kost niets, aanrader voor in het weekend, alleen in het weekend open, vrijdag/zaterdag/zondag.


Was er denk ik rond 10 uur klaar. Op naar de outlets op Vineland. Gelukkig kon ik de auto nog makkelijk kwijt. Later was het gekkenhuis, evenals het aantal mensen, wat een drukte overal, zal wel met moederdag te maken hebben.
Bezoek tegenwoordig alleen de favoriete winkels, dus was er vrij snel klaar. Lekker wat rondgekeken.




Voor lunch had ik een salade gekocht bij Walmart, en in de koelbox bewaard. Dus die lekker opgegeten toen ik klaar was daar. Ben doorgereden naar Lake Buena Vista outlets, ook daar wat favo winkels bezocht. Meer kijken kijken niet kopen hoor.
Uitzondering Nike, daar een paar heerlijke sneakers gekocht. Mag deze vakantie 2 paar sneakers van mezelf kopen, dus dat schiet op.

Toen was het nog maar 14 uur. Wat nu? Door naar The Loop. Ook daar alleen de favorieten bezocht.
Dat je niet denkt dat ik al die malls helemaal af heb gelopen... Haha!
Moest nog wat shampoo/conditioner/douchespul kopen, heb dat niet mee, maar toen ik de rij zag bij Bath and Body works dacht ik "laat maar".... Wow wat een drukte! Die komt later nog wel.

Heb later wat benodigdheden bij Walgreens gekocht. Nog bij Dollar Tree gekeken, maar hadden ze niks naar mijn zin. Mijn haar hoeft niet 1 kluwen touw te worden...

Zo heb ik dus aardig wat gezien vandaag. Uitgebreid shoppen was ik niet van plan, maar wilde wel graag overal gewoon even kijken.

Nog even bij Walmart vlakbij hotel geweest. Water en fris gekocht.
Toen even langs het hotel. Te vroeg om te gaan eten, was 17 uur.
Besloten bij Panda Express te gaan eten. Geen zin om "uit eten" te gaan, en hier
schuif je zo aan.
En hoe lekker was die orange chicken weer! En wat een leuke fortune cookie, toch maar op zoek
naar die rijke Floridiaan? ๐Ÿ˜‚



Als toetje nog even langs Supertarget, zit ernaast. En nog naar Tommy Hilfinger Clearance bij Lake Cecile. Vond ik niks, maar ernaast zat een Converse clearance, morgen voor het laatst open. Overal 50% extra op de al lage prijzen.
En laat ik toch een mooi paar Allstars vinden? Zo, meteen klaar dus voor deze vakantie ๐Ÿ˜Š




Nu moe, maar niet bekaf, op de hotelkamer. Zo even lekker lezen en slapen, want voel wel dat ik 2 korte nachtjes heb gehad.
Oh ja, vind het aantal stopcontacten heel fijn, en usb aansluiting bij bedlampjes. Zit ook bij lamp op bureau, ideaal!


Uitzicht vanaf hotelkamer op de 192



Morgen weer fit voor een dagje Seaworld! Zin in! Gaat pas om 10 uur open dus morgenochtend rustig aan en... ontbijt bij Ihop!
Als het even mee zit wil ik eind van de middag, net wanneer ik klaar ben bij Seaworld, ook nog naar
Disney Springs. En daar in de buurt wat eten. Geen idee nog waar, zie ik morgen wel weer.

Oh ja, het weer...Superlekker, en vind het helemaal niet erg dat er af en toe bewolking is. Want HOT!
Ze geven morgen regen op. Maar liever morgen als dinsdag... hoop zo op mooi weer voor dinsdag.

Tot morgen weer!

23 opmerkingen:

  1. Komt goed Cindy, dinsdag. Ik heb als verjaardagskadootje een speciaal verzoek naar boven gestuurd. Geen regen en als het kan flink wat zonneschijn!
    Kan zomaar zijn dat je ons morgenavond in Disney Springs tegenkomt, dat staat ook op ons programma.
    Oh en dat Lake Apopka...ik kijk er nu al weer naar uit om dit komend weekend te gaan beleven, zo prachtig daar.
    Geniet van je dag morgen in Seaworld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah lief, ik hoop dat het werkt :-) En prachtig, lake Apopka! Thanx!

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke dag zo, Lake Apopka eerst, dan shoppen, tussendoor nog even bij de Ihop en Panda Express naar binnen en ook geslaagd voor de shoes. Morgen Seaworld, Infinity Falls als laatste ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga eigenlijk nooit ergens in... schijterd hier. Maar heb me voorgenomen dat nu wel te gaan, dus bedankt voor de tip haha.

      Verwijderen
  3. Wat n super eerste dag heb je ervan gemaakt. Shoppen.... altijd goed en Lake Apopka is elke keer weer zo mooi om te rijden. Veel plezier in Seaworld

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lekkere florida dag weer. leuk om weer met je mee te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dag en lekker shoppen, natuur en leuks. Hoe is het hotel??? Ben ook nog op zoek voor de toekomst. Zag er goed uit op foto's maar ja lol

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel simpel, maar wel fijne kamer, met alles erop en eraan. Niet groot. Maar ben er toch bijna nooit. 2 bedden, wel fijn, kan ik koffer erop stallen, die pak ik namelijk niet uit omdat ik nog naar Ft Myers ga. Veel stopcontacten, fijne badkamer met moderne snufjes. Schoon! Ligging van mijn kamer helemaal achteraan, dat kan wat minder zijn, heb er zelf geen problemen mee. 1 nadeel: er is maar 1 lift. Dat kan natuurlijk problemen opleveren tijdens spitsuur, ontbijt. Maar was gisteren voor die tijd al weg, vandaag en morgen ook. Zal woensdag van het ontbijt gebruik gaan maken ;-) Maar aanrader voor de prijs! USD 259,= voor 5 nachten. En snel internet.

      Verwijderen
    2. Top dank je .. heb ik weer een stekje voor op de lijst

      Verwijderen
  6. Wat heerlijk om weer mee te lezen (ik ben zo"n stille lezer). Na 6 jaar mogen wij deze zomer ook weer naar Florida. Alle tips en leuke uitjes kan ik weer in onze planning verwerken.
    Veel plezier en geniet van de leuke tijd daar, dan genieten wij fijn mee ;)
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is weer een heerlijke eerste dag. En wat heb je al veel gedaan. Echt genieten. Vandaag veel plezier in Seaworld.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk, Lake Apopka! En goed geshopt, leuke sneakers! Veel plezier in Seaworld!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dat was een goed bestede eerste dag. Lake Apopka is echt mooi, je miet het echt treffen met wildlife. maar je hebt een hoop vogels gezien en 2 alligators, prachtig toch.
    Verder heb je je prima vermaakt met her en der shoppen en lekker gegeten. Ik eg prima eerste dag! Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is het voordeel van vroeg wakker zijn, je hebt alles wat je gepland had voor de vakantie al gedaan๐Ÿ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een geweldige lange eerste dag, zo veel gezien en gedaan dat het lijkt alsof jij er al veel langer bent

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een rondje LAWD , daarna shoppen en tussendoor lekker lunchen , een prima indeling van de dag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke genietdag Cindy!
    Eerst een mooie wildlife tour, en daarna lekker ff shoppen en meteen al geslaagd voor je 2 paar sneakers.
    Veel plezier in Seaworld.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heerlijke eerste dag en gelijk twee paar schoenen gescoord!!
    Zijn erg mooi de all stars.
    En morgen een dagje sea world geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij duikt er meteen middenin, shoppen, wildlife en lekker eten! Ik ga duimen dat je een knappe rijke vent zult vinden hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier ook een stille lezer, maar ik volg je al een hele tijd. Moet je echt zeggen dat ik je zรณ ontzettend stoer en dapper vind, zo in je eentje! Ik wens je nog een heel fijne tijd toe en alvast een fijne verjaardag in DC!!!
    Groet,
    Mira

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De perfecte combi van natuur en shoppen helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lake Apopka altijd mooi, en qua hoeveelheid Gators moet je het treffen. Wij hebben er ook wel dat de ene keer heel weinig spotten en de andere keer heel veel het blijft de natuur he๐Ÿ˜‚ in Nederland ga ik nooit shoppen maar in Florida is dat toch geheel ander dus ik begrijp wel dat je overal even gekeken heb. En die donuts zijn echt lekker daar, alleen veul te groot ๐Ÿ˜€
    Veel plezier morgen ( vandaag) is SeaWorld

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lekker productief daagje zeg, je hebt niet stil gezeten hihi. Heerlijk Cindy. Lake apopka doen wij ook altijd als we gaan, erg mooi om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen