zaterdag 18 mei 2019

17 mei 2019 Lovers Key

Tja, over tijdstip van ontwaken zal ik het maar niet meer hebben. Het was weer vroeg... Toch weer
in slaap gevallen en half 7 eruit.








Op naar IHOP, zit hier nog geen 20 meter vandaan als ik uit de lift stap, en is inbegrepen bij de hotelprijs. Een beperkt menu, maar je kan ook van de gewone kaart bestellen, en dan is je voucher
USD 6,50 waard. Ideaal!
Dus ik bestel lekker van de kaart. Dulce de leche pancakes, goddelijk! En wat hartigs erbij.
Daarna even omgeving hotel verkend, even de steiger opgeweest. Er zit beneden ook een visrestaurant met goede beoordelingen. Daar ook eens eten, met uitzicht op het water.



Ik heb vanmorgen besloten mijn planning te laten varen. Hij zit bomvol, met allemaal leuke dingen die ik graag wil doen. Maar ik kreeg het ineens benauwd van sommige afstanden en alle dagen vol zitten.

Oorspronkelijk zou ik naar Myakka, en dan de Deep Hole bezoeken. Daar moet je vroeg voor zijn, en daar had ik geen zin in vandaag. Tevens heb ik een voetblessure, rond pasen opgelopen, te lang
op het strand in Egmond gelopen op schuin aflopend zand met blote voeten. Waardoor een spier overbelast is.
Moet eigenlijk rustig aan doen, maar ja, dat is niet echt een optie... Maar kan het wel een beetje ontzien natuurlijk. Deep Hole is iets van 3 km heen, en 3 km terug lopen. Normaal peuleschil, maar nu even too much denk ik. Wellicht later in de week, even kijken hoe het gaat.
Wil komende zomer vaak en veel gaan wandelen dus even oppassen nu.
(nu maak je ongemerkt evengoed veel stappen op een dag hoor, gemiddeld rond de 15.000)

Op naar Lovers Key dus, had ik gisteravond bedacht, en vanmorgen veel zin in.
Uurtje rijden. En tja, de foto's zeggen genoeg.... Wat een pracht! Ik ben helemaal gek van strand en dit is tot zover wel de mooiste. Wellicht schrap ik nog wat dingen uit de planning en ga ik nog een keer terug.
Zo schrap ik Anna Maria Island ook, helaas, heel graag heen willen gaan, maar vind het (nu ik hier ben) toch te ver rijden (2 uur). Vooraf dacht ik: eitje haha!
Wil nog een keer in die regio verblijven dus komt nog wel een keer.

Nest bij ingang, eagle?












Na ongeveer 2 uurtjes hield ik het voor gezien. Zo, wat brandt die zon genadeloos. Heerlijk! En strakblauwe lucht met af en toe een wolkje, zo zie ik het graag. En uiteraard is er gezwommen, wat een lekkere temperatuur van het water.
Geen schaduw meer dus toch maar opgestapt. Je kan een bedje en parasol huren maar dat kost 33 dollar, beetje overdreven he?

Ik wilde wel wat eten, maar er zat daar alleen een snackbar en daar had ik geen zin in. Even op Google Maps gekeken en kwam Coconut Jacks Waterfront grill tegen. Goede reviews, leek me wel wat. Eenmaal aangekomen was het valet parking. Heb de auto overigens zelf geparkeerd, dat kon ook. Maar oh jee, dat zullen beste prijzen zijn! Maar dat viel gelukkig erg mee.

Prachtig uitzicht over het water. 
Heb een broodje Pulled Pork besteld, wel lekker, maar leuk voor een keertje, ik ben denk ik niet zo van de Pulled Pork.






Daarna ben ik naar Coconut Point gereden. Een shoppingmall zo groot dat je alles met de auto moet doen. Stond later in de week op het programma, maar reed er nu toch langs en het was nog vroeg.

Daar wat uurtjes rond gekeken, af en toe even lekker in het zonnetje wat drinken. Topdagje zo.




Deze lieverd zat bij Petco... met nog een paar, zou ze zo willen adopteren.





Avondeten was bij Panera. Daar nog nooit geweest, en wilde niet uitgebreid dineren gezien de uitgebreide lunch. Soepje met een broodje, en een appel als side ipv chips... Heerlijk!







Nog even genoten van de mooie avondluchten en er is weer een dag om. Een prachtige dag!

Wat ik morgen ga doen? Geen idee :-) Ik zie dat morgenochtend wel. Kans is heel groot dat het weer een strand gaat worden.

Tot morgen!

27 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een zalig dagje, Cindy. Wat een ellende he, die strakblauwe luchten met hoge temperaturen. :)
    Dulche de leche pancakes; die moet ik onthouden, klinkt zalig! We gaan de laatste dag nog een keer ontbijten bij de I-hop dus ik weet al wat ik ga eten!
    En je kunt nog zoveel plannen als je wilt, plannen zijn er om omgegooid te worden. Doen wij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. COPE TECHS is een organisatie van technologie-experts🖥️💻 met als doel mensen te helpen bij het oplossen van technologische problemen. We bieden de beste hackingdiensten en ons doel is niet om diefstal te plegen, maar om mensen te helpen technologische problemen met onze vaardigheden te overwinnen.

      ✴️Voor voorbeeld- Er zijn zoveel mensen die veel schulden hebben aan banken en andere leenkantoren en werken er hard aan om terug te betalen maar kunnen echt niet betalen. Dat is waar onze hulp kan binnenkomen. We hebben een platform ontworpen dat zoveel mensen heeft geholpen bij het uitpakken van crypto-valuta💰 zoals Bit Coin, Lite Coin e.t.c

        ✴️ Een ander voorbeeld van onze service: een man of vrouw die zijn / haar echtgenoot van valsspelen verdenkt maar geen bewijzen heeft, we kunnen helpen door de echtgenoot GSM te hacken📱 zodat hij / zij toegang kan krijgen tot chats, e-mails📩, locatie📍 , Telefoontjes 📞en sms'en✉️ van de Echtgenoot waar ze ook zijn.
       
      Andere diensten die wij aanbieden zijn-:
      ✴️ Herstel van verloren Bitcoin in binaire veilingen💰
      ✴️ Rangen van universiteiten veranderen.📃
      ✴️ Detectie van zwakte in de beveiliging van het computersysteem⚛️
      ✴️ Een PayPal-rekening afsluiten💷💵
      ✴️Cyber ​​Attacks☣️ en nog veel meer

      Denk hieraan: "ALS HET TECHNOLOGIE IS, KAN HET GEKOMEN WORDEN"

      Wij behoren tot het HACKERS-forum HackerOne en we hebben de beste hackers op het forum die altijd klaar staan ​​om het risico te nemen en een klus te klaren.

      Als je hackdiensten nodig hebt, neem dan contact op met:
      COPETECHS@GMAIL.COM

      We kijken ernaar uit om voor u te hacken.

      Verwijderen
  2. Goed dat je je niet teveel laat leiden door de planning. Per dag bekijken hoe je je voelt en wat voor weer het gaat worden. Mooi toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n fijne dag weer. Je hebt groot gelijk om je planning aan te passen. Doen waar je zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dag! Heerlijk doen waar je zin in hebt, dat is vakantie!
    Prachtig strand !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke dag, de dode bomen op het strand zie ik niet op de foto, wel gezien? Ook zo’n mooi plekje daar. En weer shoppen wat hebben wij dames het toch weer moeilijk :-). Geniet van je dagen zonder haast of stress!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, niet gezien, weet ook niet goed waar deze staan. Maar kom er nog wel een keertje. En shoppen is zo fijn! Niet dat ik veel koop maar heerlijk al die winkels zoals Ross en TJ Maxx uitgebreid bekijken.

      Verwijderen
  6. Inderdaad, waarom zou je zo ver gaan rijden met zoveel moois in de omgeving! Mooi ook Lovers Key! Wat een fijne en bijzondere vkantie heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk Cindy, je hebt groot gelijk. Het is vakantie, laat de planning los en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig daar maar AMI zou ik niet laten schieten, is zo mooi strand daar, ga je echt super vinden!!
    Foto’s zien er heerlijk uit, beetje jaloers hier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wellicht verander ik nog van gedachten hoor, maar zo niet is het ook goed :-)

      Verwijderen
  9. Ja dat is nou vakantie gewoon doen waar je op dat moment zin in hebt.
    Wat een heerlijke dag heb je gehad.
    Lekker op het strand heerlijk eten en prachtige zonsondergang.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dag en dat strand prachtig he, dat water koel je niet echt van af, dat is best warm inderdaad kan ik mij herinneren. Dat nest is een Osprey volgens mij. Panera bread is heerlijk, zo’n soepje super voor de afwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed besluit, niets staat in steen geschreven en als dit beter aanvoelt moet je het lekker veranderen. Het is jouw vakantie. Geniet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Krijg heimwee als ik dat strand zie. Zo mooi daar en heerlijk rustig. En groot gelijk hoor, je moet gewoon doen waar je op dat moment zin in hebt.
    Mmm, Panera Bread, de cinnamon rolls zijn daar ook heerlijk 😋

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klein beetje teleur gesteld... ;) maar snap het wel, Lovers Key is wel vergelijkbaar en ook prachtig!
    Waarom koop je niet een kleine strandparasol, kun je lekker lang genieten van al die pracht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook al aan zitten denken, even kijken 1 dezer dagen. Handig om zelf zo'n ding mee te nemen.

      Verwijderen
  14. Vakantie is doen waar je zin in hebt, goede keus dus om bepaalde dingen niet te doen of weg te laten. First time Panera, lekker he ? Ben benieuwd waar je morgen uitkomt.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed bezig, alleen doen waar je zin in hebt zonder druk omdat het moet (van jezelf, vreemd toch dat wij onszelf zo’n druk kunnen opleggen) en dan een genieten van een topdag! 👍🏻💪🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Jammer dat je Myakka River SP/Deep Hole niet gedaan hebt maar Lovers Key SP is wel een heel mooi alternatief ;-) . Coconut Point Mall kennen wij niet, gaat meteen op ons lijstje. Mooie sunset-foto van uit het hotel !!!! Dit hotel kregen wij 2 jaar geleden overigens als alternatief aangeboden door Expedia ivm de ophanden zijnde evacuatie van Florida Keys icm hurricane Irma ..

    Tot morgen !!!

    ps,
    Ik zie dat je last hebt van spam in de reacties...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Cindy
    We genieten mee van je avonturen
    Al houden we niet zo van die kant van Florida wij zien liever de omgeving van Orlando
    Maar ieder zijn ding geniet er van enwij genieten mee

    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke dag en het is zeker een heel mooi strand.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is vakantie Cindy..niks moet en alles mag. En genieten dat doe je zeer zeker. Wat een mooi strand en wat een prachtweer heb je nu zeg. Heerlijk van die stranddagen,enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen