donderdag 23 mei 2019

22 mei 2019 Shoppen, alweer!

Vanmorgen half 7 wakker, helemaal uit mezelf. Zo fijner wakker worden dan van de wekker.

Allereerst gordijnen open, en elke ochtend weer denken: wow!!!

Ochtendritueel, en hop naar Ihop. Ze kennen me daar inmiddels en weten dat ik geen kaart voor hotelgasten wil (beperkt aanbod, en weinig...)
Als je van de gewone kaart neemt kun je je ontbijt voucher daarop inwisselen en krijg je USD 6,50 korting.

Vandaag ging ik weer voor mijn alltime favourite, crepes met Nutella en banaan.
Zalig!






Terug naar de kamer, spulletjes bij elkaar gezocht en op naar Six Miles Cypress Slough Preserve.
Kwam daar rond half 10 aan. Klein stukje rijden. Parkeren kost er 1 dollar per uur.
Had er 3 dollar ingegooid, je weet nooit... maar was met 1.5 uur wel klaar hoor.

Erg leuk park, mooie natuur. Maar bijzonder weinig wildlife, en dat ligt denk ik toch aan mij.
Heb daar niet vaak mazzel mee.
Maar ook aan de warmte wellicht, was al 30 graden vanmorgen.

Hieronder plaats ik ook even een filmpje. Dacht wat is dat toch, dat geratel, leken net grote spinkhanen. Maar schijnen soort muskieten te zijn. Nou, mazzel dat ze me niet gebeten hebben. Had al genoeg muggenbulten van een gezellige mug die me vannacht gezelschap hield blijkbaar...
Geratel begint ongeveer bij 11 seconden.
















Rond 11 uur ben ik naar Gulf Coast Town Center gereden. Was daar tot zo'n beetje 15 uur zoet.
Wijselijk een snack geluncht, geen complete maaltijd. Taco's bij Taco Bell, vind die zo lekker, en was er nog niet geweest. Net mooi voor de lunch.

Deze mall is een z.g. buitenmall, heeft een speciale naam, weet die even niet. Maar het is te groot eigenlijk om te belopen zeg maar. Heb soms de navigatie moeten gebruiken in de auto om van de ene naar de andere winkel te gaan haha.
En parkeerplek zat, ook hier erg rustig.

Marshalls, Ross, Target, Bath & Body Works (die een erg goede deal had vandaag 😊)
Overal lekker kijken en soms wat kopen.

Soms even in het zonnetje, krijg geen genoeg van al die palmbomen overal.












Nog even naar de Belltower Shops geweest. Ook daar moest nog wat gekocht worden, bij Victoria Secret. Ook erg goed geslaagd.






En dan, avondeten... waarrrrr? Gulf Coast was ik al weg, dus P.F.Changs ging hem niet worden, maar had wel gruwelijk trek in Panda Express, ik vind dat zo lekker!
Er zit 1 filiaal, redelijk goed aan te rijden, was richting de Six Miles, dus weer die kant op.
Kon niet kiezen, dus menu met 3 entrees genomen. Orange chicken (duh...), Angus steak met boontjes, en Walnut shrimps. Vooral die laatste 2 ook zo lekker!
Veels te veel, dus van de Chow Mein niet zoveel genomen. Oh wat was dat lekker!
En lekker buiten zitten eten.



Er vlakbij zat een grote Walmart, daar nog even geneusd. Kwam bekend voor, sommige dingen, volgens mij ben ik er van de week al een keer geweest. Weet dat dus gewoon niet meer, erg toch?

Handig voor je karretje!


Pffff....


Er zit ook een Texas Roadhouse, wellicht dat ik daar morgen nog wel beland.

Prachtige luchten op weg naar huis, mooie zonsondergang, voor zover ik het hier kan zien. Nog even
de steiger op geweest bij hotel, maar nee, geen dolfijnen gezien.







Morgen mijn laatste dag in Ft Myers... wil redelijk op tijd naar Ft Myers Beach, laatste dagje strand. Geen hele dag, maar wat ik nog wel ga doen? Misschien blijf ik ook wel de hele dag daar. Ik zie het morgen wel!
Morgenavond in ieder geval koffer pakken.... En even goed kijken wat ik nog apart moet houden aan kleding enzo, want ga vrijdag naar Orlando voor nog een nachtje.

Maar dat zie ik morgenavond wel. Eerst nog even genieten.

Tot morgen!




14 opmerkingen:

  1. Lekker dagje weer Cindy, en volgens mij heb je showergel ingeslagen (hihi)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n mooie dag! En alweer mooi weer :)
    Geniet van je laatste 2 dagen in Florida, wij vertrekken morgen weer richting Nederland. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer n mooie dag v gemaakt!!!! Heerlijk om elke ochtend meteen je verhalen te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zo'n shopdag en Panda Express, maak me gek, heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuke dag weer.
    Wij hebben vaak ook niet zo heel veel mazel met wildlife.
    Ik denk zelf ook dat we daar meestal te laat voor zijn waardoor het te warm wordt.
    In april wel voor het eerst in al die jaren 2 alligators in Celebration gezien. Heet het geen strip Mall?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Shoppen is ookzo leuk dus snap het weldat dat vandaag weer op je lijstje stond.
    Zo nu en dan wat lekkers eten tussendoor.
    Dus dit was weer een geslaagde dag.
    En inderdaad die Palm bomen zijn zo mooi geeft ook altijd datvakantiegevoel..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dagje shoppen, lekker eten en palmbomen, ben je op vakantie ?

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een ideale Florida-dag 😊
    Mooi natuurparkje en daarna lekker shoppen en lekker eten. Panda Express wil ik ook nog eens proberen, en dan natuurlijk de orange chicken 😋
    Veel plezier in Ft Myers Beach, mooi strand en gezellig daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een heerlijke dag Cindy, het is daar prachtig. Jammer dat je nog geen dolfijnen heb gezien bij het hotel. En gegeten bij Panda, oef zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker hoor weer een shopdag! Kan me voorstellen dat je graag bij Panda Express wilde eten, nu is mijn Chinees niet meer wat het geweest is maar, wat is chow mein eigenlijk? Fijne strand dag morgen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie dag weer, heerlijk die geluiden in de natuur! Zo mooi!
    Lekker geshopt en ook goed geslaagd hier en daar. Panda express, wij zijn er ook gek op! Orange chicken zo lekker, mmm.
    Jammer, dat je de kust gaat verlaten, zo fijn daar! Geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen