dinsdag 21 mei 2019

20 mei 2019 Shoppen

Kort blogje vandaag, want heb eigenlijk alleen maar geshopt. En niet veel gekocht.
Lekker op mijn gemakje rond gekeken overal.

Niet bij IHOP ontbeten, maar een yoghurtje met granola. Want ik wilde graag bij Krispy Kreme eten, maar niet pas om 10 uur ofzo. Dus eerst even een yoghurtje, dan red ik het wel tot dan.

Dan ben je om 6 uur wakker, en nog ging ik vrij laat de deur uit. Lekker een donut bij Krispy.
Nog even langs Old Navy, zit maar op 1 plek, daar vlakbij.
En toen was het al 11 uur. Was rond 11.20 uur pas bij Miromar outlets.



Ook daar op gemakje rond geslenterd, winkel in, winkel uit, kijken kijken en niet veel kopen.
Wel een leuk GAP vest gescoord voor maar 15 dollar. Had van de week al een fuchsia gekocht, voor de normale outlet prijs, en deze was nog extra in de sale. Score!

Achterkant

Voorkant
















Rond 13 uur kreeg ik trek. Had mijn rondje zo gepland dat ik dan net bij Fords Garage zou zijn.

Lekker buiten gezeten, hoewel in de schaduw ook nog vrij heet. Was vandaag 96 gr.f./35 gr.c.
Was wel rustig buiten op het terras, zullen me wel voor gek verklaard hebben haha.

Even lekker in het zonnetje zitten tussendoor was er dan ook niet bij, dat is wel een nadeel van in deze tijd gaan. Kan daar in de winter altijd zo van genieten, maar dan net boven de 20 graden, dat is dan zalig.

Patty Melt besteld, Black Angus with Baby Swiss Cheese, Caramelized Onions, and 1000 Island Dressing on Toasted Rye Bread.
Dacht dat het niet zoveel zou zijn.... boy i was wrong!
Ook nog dikke friet erbij, pfff.... Heb de hele middag bomvol gezeten.
Maar wel erg lekker. Las een comment op mijn blog, sorry weet even niet meer van wie, dat diegene het wat tegen vond vallen. Ik had ook meer verwacht. En vond de bediening ook niet top. Rekening werd neergelegd, was even iets aan het uitzoeken op mobiel, en 2 minuten later wilde ze het mapje al weghalen. Had nog niet eens gekeken...
Maar verder wel leuk om daar eens geweest te zijn, en zo leuk ja, die wasbakken in de toiletten!
Zitten ook wat kogelkraantjes in de handels voor de kranen. Viel mijn oog dan weer op, omdat ik in dat werk zit.








Tegen 15 uur was ik er klaar. Die andere mall werd dus niets meer. Zou nog naar Gulf Coast Town Center.
Die schuift door naar woensag, wilde dan sowieso naar Six miles Cypress Slough Preserve. Vernomen dat je daar geen hele dag zoet bent, 1 a 2 uur. Dus mooi voor de ochtend.
En dan in de middag naar de mall.

Nog even langs de Edison Mall. Lekker rond gestruind bij Macy's, Dillards, en JC Penney.




Daar dan avondeten, maar had geen honger.
Had echter wel trek in een ijsje! En niet ver van het hotel zit een Twistee Treat had ik eerder gezien.
Nog nooit geweest, eens moet de eerste keer zijn. En oh wat was die lekker. Een small ijsje, meer dan zat. In Pina Colada smaak, zalig!


Was op tijd bij het hotel, net weer hevige regen. Maar wel vooraf gegaan door een prachtige regenboog!



Morgen ga ik vroeg op pad, wil naar Sarasota en Siesta Key. Zin in! Tips zijn welkom :-)

Nou, weet van een kort blogje toch nog een heel verhaal te maken... Haha!

Tot morgen weer 🙋

23 opmerkingen:

  1. Lekker rustig in de shopping mall met die temperaturen. Volgens mij kon je er wel een kanon afschieten....leuk hotel waar je zit of niet dan ?..wij waren er afgelopen keer ook geweest...vooral dat ontbijtje bij de IHOP....zalig..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk hotel, hou van het uitzicht! En de ontbijtjes :-)

      Verwijderen
  2. Wat n leuke shopdag!! Ford garage.... wij vinden t er elke keer weer lekker eten en leuk om rond te kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker warm he? :)
    Shoppen is goed. Shoppen is altijd goed! En dan tussendoor nog wat lekkers scoren: klinkt als een perfecte dag in mijn oren.
    Mooi dat je morgen het strand/zee opzoekt: met die temperaturen is dat ook de meest geschikte plek. Vergeet niet heel veel ijsjes tussendoor te eten, een 'bittere' noodzaak met deze temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heerlijk dagje met de tijd aan jezelf. Op naar morgen met weer een strand. Zo af te wisselen hou je het goed vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker rustig in Miromar! Fijn dagje. Ik geloof dat Gerrit en Joke de Ford's garage in Orlando tegen vonden vallen. Deze in Miromar hebben wij niet gedaan, in Fort Myers was ie prima. Sarasota is leuk! Wil je niet segwayen? Sarasota by Segway was heel tof hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, segwayen lijkt me niet zo leuk in mijn uppie... vermaak me prima hoor, maar dat soort dingen doe ik dan gewoon niet. Net als kayakken ergens. Doe ik ook niet. Lijken me allebei erg leuk om te doen.

      Verwijderen
  6. Lekker shopdagje helemaal niet verkeerd toch ? Leuk om te lezen dat Ford's Garage ook bij jou goed bevallen is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat bericht was denk ik van mij over Ford’s Garage.
    Net wat je zegt, echt leuk om een keer gezien te hebben maar wat ons betreft blijft Five Guys nummer 1.
    Veel plezier vandaag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Shoppen is daar wel een stuk rustiger,dat is wel lekker. Leuk vest heb je gekocht! Je hebt er weer een heerlijke dag van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijke dag weer en weer een leuk vest gescoord!
    Twistee Treat, oh dat is zo lekker, ik kan dat niet weerstaan als ik in Florida ben, maar wat zit je er vol van! Evenals van Ford's garage. ik heb toen in de avond ook niets meer gegeten. veel plezier in Sarasota, Siesta Key behoort tot de top 10 van mooiste stranden. zo wit en het zand lijkt wel poedersuiker. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker hoor, zo’n dagje shoppen! Jammer dat Ford’s Garage tegenviel.
    Mooie foto van de regenboog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nergens leuker shoppen dan in Florida jammer dat je niet veelkoppig scoren. Die donut ziet er heerlijk uit 😍 en ijs bij twistee daar rijden wij graag voor om 😋

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Best origineel die Ford's garage. Moest lachen om die slangklem om je servetje en die wasbakken. Fort Meyers was het woongebied van Henry Ford en Thomas Edison en ik geef ze helemaal geen ongelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk hoor zo'n dagje shoppen, Sarasota ligt op een half uurtje rijden van AMI ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had ze bewust niet gecombineerd, dan moet je alles afraffelen... Ik bewaar AMI tot een volgende keer. Ook vanuit Orlando is het 2 uur rijden. Dus wel te doen. Wellicht komende winter?

      Verwijderen
  14. Shoppen nou dat is dus een dag om door een ringetje te halen😀👍🏻💰

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lekker dagje shoppen zo met af en toe een lekker hapje, doe je goed. En die temperaturen teken ik voor, heerlijk.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker zo’n shopdag en Miromar vonden wij ook leuk!
    Siësta Key is prachtig, gaat leuk worden, kom maar door met foto’s

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu al via fb je bezoek aan Siësta Key gezien maar deze shopdag mocht er ook wezen, lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke mall is het daar he! Ford garage moet het inderdaad niet vd bediening hebben. Kan ik me ook nog herinneren. Maar de smaak maakt een hoop goed. En wat een heerlijk weer. Ben best een beetje jaloers als ik kijk naar onze temp. Volgende week voor canada. Have fun.

    BeantwoordenVerwijderen