vrijdag 17 mei 2019

16 mei 2019 Circle B Bar en op weg naar Ft Myers

6.15 uur wakker, niet slecht. Ik doe de gordijnen open en ik zie een heldere lucht, en even later mooie zon die opkomt. Wat een prachtige dag gaat dit worden.




Even snel een bakje yoghurt met granola als ontbijt. Douche, internet, laatste spullen etc.
En uitchecken.

8.30 uur was ik op weg. Eerst even langs Krispy Kreme, nog niet geweest, en weet niet zeker of deze in de omgeving van Ft Myers zit (haha, stel je toch voor...)




Op naar Circle B Bar Reserve. Altijd al een keer naar toe gewild, en deze lag mooi op de route.
Tegelijkertijd een mooie break, anders is het 3 uur rijden.

Na een uurtje was ik er. Blauwe lucht, zon, palmbomen. Wat wil je nog meer.
Trail gelopen van net geen 4 km. Goed te doen in de warmte. Eerste deel erg schaduwrijk,
laatste stukje volop zon.

Wat een mooie natuur daar. Helaas niet veel wildlife gezien (what's new...) maar de natuur, de stilte, de vele reigers die ik zag (ben gek op reigers) maakten het meer dan goed. Genoten!!!!

Hier wat foto's















Schildpad met camouflage







Zwaar ingezoomd, maar dit is een havik :-)

Zie je Ali? Heb maar liefst 1 alligator gezien.





Daarna erg veel behoefte aan zout dus even gesnackt. En weer door. Via de 98 en de 17 richting
Punta Gorda, en dan naar beneden zakken, richting Ft Myers. Was een fijne rit.

Onderweg nog even gestopt voor een break.

Bij het hotel aangekomen (half 4) was de kamer nog niet klaar, dus ik ben even de brug overgegaan richting Ft Myers, de Edison Mall. Even wat rondgelopen, er zit genoeg in ieder geval.

Tegen half 6 naar het hotel (tijd vliegt...) en ingecheckt. Kamer op de 6e verdieping. Mijn mond viel open van het uitzicht.... wow, wat ga ik hier genieten zeg!

Ook deze kamer alles erop en eraan. USB bij het bed (beetje jammer dat ik oplader van mobiel in de USB van vorige hotel heb laten zitten...), fijne badkamer, grote bedden en een heerlijk balkon met dus dat prachtige uitzicht.










Even geinstalleerd, koffer komt later wel. Internet kreeg ik niet aan de praat, dus even terug naar de frontdesk. Alles werkt nu.


Toen had ik toch wel echt zin in een steak. Op 10 minuten, richting Cape Coral, zit een Outback en daar had ik nu echt zin in!

Eenmaal daar blijkt dat het een leuk gebied is. Target, Burlington, Five Guys, Chili's, Outback dus en nog zoveel meer. Ook een Publix, zal hier wel vaker gaan komen als ik vanuit het hotel nog even ergens wat wil eten.

Heerlijk gegeten. Steak met coconut shrimps. Nog nooit Mac and Cheese gegeten, dus nu besteld en dat was echt heerlijk.





Daarna nog even naar Target, geslaagd voor ander kabeltje (heb er nog wel 2 hoor, maar zitten in de auto, en wil niet elke keer switchen...) en wat boodschapjes.

Morgen zou ik naar Myakka, vroeg heen voor de Deep Hole. Hoe heb ik dit kunnen bedenken????
Zo vroeg op na een reisdag... En ben aardig moe.
En dan weer een aardige rit voor de boeg. Dus niet he haha!
Weet nog niet wat ik ga doen, iets anders dus van mijn planning. Wat, dat lezen jullie overmorgen wel.
Ik beslis morgenochtend. Kans is groot dat het Lovers Key wordt.

Tot morgen! Bedankt weer voor het lezen/reageren.




21 opmerkingen:

  1. Wat n geweldig uitzicht heb je zeg!!! Dat wordt genieten daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, je bent er! Fijne reisdag was dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech dat je maar één gator in Circle B hebt gezien, maar het is gelukkig ook mooi zonder gators.
    Wat een prachtig uitzicht vanaf Je hotelkamer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fraai gelegen hotel. Ik ga 's even zoeken naar een goeie deal, wie weet. Je vakantie kan al niet meer stuk, ondanks de regen in het begin, maar daar praten we niet meer over! Have fun at Lovers Key ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb bijna een jaar geleden al geboekt, nog voor ik mijn ticket had (was gratis annuleerbaar) Prijs was nu verdubbeld!
      Dus loont te moeite om op tijd te boeken.

      Verwijderen
    2. Ziet er super uit! Had je de kamer al geboekt met de vieuw of gewoon geluk gehad. En welk hotel is het?

      Verwijderen
    3. Best Western Fort Myers Waterfront. Bijna alle kamers hebben deze view. Maar heb wel een mail gestuurd een paar maanden geleden en gevraagd om een kamer met view.

      Verwijderen
    4. Dankje, lijkt me erg mooi, dus wie weet een volgende keer......

      Verwijderen
  5. Vorig jaar was er een gedeelte afgesloten in Cicle B dus wij gaan er zeker nog een keer naar toe.
    Wel jammer dat je zo weinig alligators hebt gezien.
    Nu ben je ook weer in een prachtig gebied. Heel veel plezier vandaag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, moest even 4 dagen van je verslag bijlezen en heb gezien dat je goed aan het genieten bent ;-) Inmiddels ben je in Ft Myers aangeland in een mooi hotel ( welk hotel is dit eigenlijk ? ) Tip van PenPe :
    Voor een bezoek aan The Deep Hole moet je wel vroeg zijn, ik zou ervoor zorgen dat je er uiterlijk om 07:30 bent. En ja, ook Lovers Key is prachtig en heerlijk om over het lange strand te wandelen !!

    Geniet & tot morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vroeg daar zijn, ik weet het. Dat is de reden dat ik er vandaag niet naar toe ga. Had ik 6.30 uur moeten gaan rijden...

      Verwijderen
  7. Reisdag met een mooie tussenstop. Jammer dat je weinig wildlife bent tegengekomen. Mooie kamer zo te zien. En bij de Outback kan je wel terecht voor een lekkere steak.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het weer heerlijk genieten. Ik lees je verslag vanaf dag 1 maar via de E-mail dus vergeet telkens reactie achter te laten..nog gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat DC niet doorging maar zoals je zelf zegt...moeten we gewoon weer terug. Heerlijk flexibel met de planning en nu dat prachtige hotel aan zee. Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooie reisdag geworden, mooi park, jammer dat je weinig wildlife hebt gezien.
    Mayakka staat ook nog hoog op mijn wensenlijstje.
    Lovers Key is schitterend. Net als je uitzicht vanaf het balkon trouwens, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er een leuke reisdag van gemaakt.
    En weinig wildlife in het part,nou je het toch nog 1 gator gezien.
    Toen wij er waren hoorde we genoeg mar hebben er helemaal geen gezien.
    Vond dat de bomen met het Spaanse mos ook zo mooi.
    En wat een geweldig uitzicht vanaf je hotelkamer.
    Geniet ze daar op het mooie plekje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat had je goed bedacht om de reis te breken met een mooie trial. En een tip voor als je veel dieren wilt zien.........met Rick en Mandy mee reizen hahahahahahaha dan zit je vast goed😉😉😉
    Heel veel plezier vandaag weer. Wat maakt het uit wat je gaat doen. Zo te lezen heb je het prima naar je zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige dag weer, de wildlife valt nog best mee, gelukkig ook 1 allligator gezien. Wat heb je een geweldig uitzicht zeg, je zal vast wel eens een dolfijn zien vanaf dat balkon denk ik.veel plezier met wat je gaat dien. Is altijd leuk in Florida!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto’s hoor. En inderdaad wat een fantastisch uitzicht vanaf je hotelkamer, heerlijk ook dat balkon. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even een stukje rijden maar dan hebbie ook wat,wat een mooie kamer en dat uitzicht...prachtig! Jammer dat je niet zoveel wildlife heb gezien bij Circle B ,maar zo te zien heb je er volop van genoten. Ben benieuwd wat je vandaag gaat doen..have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Top uitzicht! Ik vind dat je nog aardig wat wildlife hebt gezien.
    Het wordt genieten daar, ik weet bijna zeker dat je hier vaker naar toe wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zo'n wandeling tussen die saaie reis door, en dan nu in het hotel en dan dat uitzicht...(Kwijl kwijl)

    BeantwoordenVerwijderen